Nou, waarschijnlijk erger ik mij er nu kapot aan omdat ik die wijzigingen moet uitvoeren. Dubbel werk is kutquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef beertenderrr het volgende:
is dit niet een algemene vrouwenklacht? Deze symptomen zijn namelijk niet alleen in het bedrijfsleven terug te vinden (helaas)
Dat doen ze om te voorkomen dat je het tegelijkertijd gaat doen, want dat kan je niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef ImTheBase het volgende:
Heb je alle wijzigingen doorgevoerd die aangegeven waren, moet er weer iets anders. Regel je dat, moet er weer iets anders. Dan even dit schuiven, dan even dat.
Één van mijn klanten is vrouwelijk jawohl. Tot op heden met iedere vrouwelijke klant gezeik gehad, behalve de ontwerpster waarmee ik samenwerk. Damnquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
AaahwTS is werkslaafje van een vrouw in het bedrijfsleven
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doen ze om te voorkomen dat je het tegelijkertijd gaat doen, want dat kan je niet.
Dat ga ik eens doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Seam het volgende:
Terechte klacht, kijk maar eens naar Mad Men
Ik zeg niet dat ik dat denk ik geef alleen een mogelijke verklaring voor de denkwijze van de vrouwen waar jij het nu over hebt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Daar beginnen de problemen al, bij dat achterlijke idee. Ik zeg toch ook niet 'Zet die stoel buiten', waarna je zegt 'Zet die stoel 10cm naar links', 'oh nee zet hem toch maar binnen', 'nee toch boven'
Ik ben eigen baas, maar yes.. dat gebeurt ook. Er worden natuurlijk ook extra kosten voor gerekend, maar alsnog, ergernis ten top. Dit is gewoon irritant kutgedrag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Thy... het volgende:
En daarom laat je ze de benodigde wijzigingen op papier zetten en voer je ze volgens die aanvraag uit.
Als ze het daarna plots weer anders willen laat je het ze gewoon weer op papier zetten en voer je dat uit.
Mocht je baas ooit komen klagen dat je zo lang doet over één opdrachtje, laat je de stapel papier met aanvragen zien om te bewijzen dat het aan dat vrouwmens ligt en niet aan jou.
Ok kthxquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dat denk ik verklaar alleen de handelswijze van de vrouwen waar jij het nu over hebt.
Je bent gewoon jaloers op het superieure geslacht. Jaloersheid is ook een slechte eigenschap van de meeste dames.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar, omdat jij niet met vrouwen kunt omgaan.
Als ik één ding niet ben is dat heel toevallig niet jaloers.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op het superieure geslacht. Jaloersheid is ook een slechte eigenschap van de meeste dames.
Even je OP verbeterd. En nu gauw weer aan het werk, jij internetheld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef ImTheBase het volgende:
Vrouwen in het bedrijfslevenHet enige wat ze kunnen doen is zeiken. Heb je alle wijzigingen doorgevoerd die aangegeven waren, moet er weer iets anders. Regel je dat, moet er weer iets anders. Dan even dit schuiven, dan even dat.
Make up your fucking mind.
Klacht: Vrouwen in het bedrijfsleven
De enige homo ben jij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:07 schreef Beauregard het volgende:
En dan komt TS thuis en wordt ie rondgecommandeerd door z'n wijf met kort, rood stekelhaar. In dat opzicht begrijp ik je aversie voor vrouwen.
Oplossing: laat je besmetten met homofilie. Door wie? Och, in KLB zitten er voldoende.
Ah, een op haar kut getrapte feministe. Grappig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Even je OP verbeterd. En nu gauw weer aan het werk, jij internetheld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |