abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72643779
Klacht: ik wacht op TNT en ze komen maar niet.
Subklacht: kan niet even naar buiten dan uitgerekend dan heb je zo'n 'u was niet thuis' briefje in je bus.

pi_72643809

Burger.
pi_72643822
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef computergirl het volgende:
Subklacht: kan niet even naar buiten dan uitgerekend dan heb je zo'n 'u was niet thuis' briefje in je bus.

Ik vind het maar een raar verhaal alsof fokkers naar buiten gaan
pi_72643828
en daar open je een topic over?
pi_72643863
Ken dat...tegenwoordig heb ik een back-up adresje (en visa versa) als ik toch weg moet. Lang leve een goede buur.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72643877
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:49 schreef Pieter-utd het volgende:
en daar open je een topic over?
Ja!

Ik verveeeeeeel me zooooooooooo
pi_72643886
quote:

Het leven is Zooo zwaar..
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_72643953
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik vind het maar een raar verhaal alsof fokkers naar buiten gaan
deze TS wel
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:53:13 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72644031
quote:

Waarschijnlijk heb je al zo'n briefje in de bus, sinds wanneer doet TNT de moeite om nog aan te bellen?
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:54:58 #11
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_72644052
Ik ben ook op het wachten op mijn pakketje

Duurt wel heel lang allemaal
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_72644059
Ga gewoon weg en als ze dan langs komen, kan je het morgen op het postkantoor ophalen, op een tijd die jou uitkomt. Doe ik ook altijd. Thuisblijven voor een pakketje .
pi_72644071
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef osmo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je al zo'n briefje in de bus, sinds wanneer doet TNT de moeite om nog aan te bellen?
sinds de medewerkers daar voor betaald worden?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_72644079
Het mooie is altijd.. Stel dat je op een dag van de 10 uur dat de chauffeur theoretisch kan komen altijd 1 of 2 uur niet aanwezig kan zijn. Heel typisch is dat de bezorger dan ook altijd komt. Is vast wel een Murphy's law voor.
pi_72644093
Lol, ik verwachtte vandaag ook een pakketje, alleen stond er op de verzendstatus steeds dat hij nog in het distributiecentrum lag. Blijkbaar niet want de postbode kwam gewoon om 1 uur aan de deur met mijn netbookje .
Cool story, Hansel.
pi_72644121
Ga toch eens dood met die kut tnt topics. Mensen die de hele dag gaan zitten te wachten op een pakket zijn zo zielig.
pi_72644128
Jezus Christus te postkoets, wat een gejank weer.

Echt, wat beelden die FOK!kers die dit soort topics maken zich in? Dat zij de uitverkorene zijn en dus als eerste hun pakketje MOETEN ontvangen, van een persoon die 8 uur per dag werkt, dus evengoed na 7 uur en 59 minuten bij TS aan de deur kan staan?

Overigens hoop ik dat je je pakketje in ieder geval vandaag niet meer gaat krijgen. Dat heb je verdiend.
pi_72644140
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ga gewoon weg en als ze dan langs komen, kan je het morgen op het postkantoor ophalen, op een tijd die jou uitkomt. Doe ik ook altijd. Thuisblijven voor een pakketje .
Overmorgen of als je pech hebt maandag pas.
pi_72644153
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef osmo het volgende:

[..]

Wanneer doen ze de moeite om een briefje in de bus achter te laten als je er niet bent?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72644158
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ga toch eens dood met die kut tnt topics. Mensen die de hele dag gaan zitten te wachten op een pakket zijn zo zielig.
GMTA, ouwe ambtenaar.

*FAPFAPFAP*.
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 14:57:39 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72644161
Die komen over 't algemeen toch altijd rond dezelfde tijd bij jou aan de deur? Bij mij is het bijvoorbeeld dat die gasten steevast iets na 18u aankomen. Ik ga dan altijd denken van 'het zal wel morgen worden', maar uiteindelijk komen ze dan toch, elke keer opnieuw.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_72644172
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef Beauregard het volgende:
Jezus Christus te postkoets, wat een gejank weer.

Echt, wat beelden die FOK!kers die dit soort topics maken zich in? Dat zij de uitverkorene zijn en dus als eerste hun pakketje MOETEN ontvangen, van een persoon die 8 uur per dag werkt, dus evengoed na 7 uur en 59 minuten bij TS aan de deur kan staan?

Overigens hoop ik dat je je pakketje in ieder geval vandaag niet meer gaat krijgen. Dat heb je verdiend.
Maar als de TS zijn gloednieuwe videokaart niet METEEN krijgt gaat hij dood, dat begrijp je toch? Hij kan niet zonder.
Cool story, Hansel.
pi_72644208
myn pakketjes kwamen wel lekker op tijd ! paar weken terug 2 dagen achter elkaar :d sochtends vroeg al!
-
pi_72644211
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, want dan gaan ze hem morgen nog een keer proberen aan te bieden en dan komt 'ie maandag op z'n vroegst pas op het postkantoor. En dan kan ik hem pas volgende week zaterdag weer ophalen
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:59:10 #25
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72644212
Vaak krijg je zo'n briefje in de bus, ookal ben je thuis, en ben je 5 sec naar boven.
TNT
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')