Ik vind het maar een raar verhaalquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef computergirl het volgende:
Klacht: ik wacht op TNT en ze komen maar niet.
Subklacht: kan niet even naar buiten dan uitgerekend dan heb je zo'n 'u was niet thuis' briefje in je bus.
Het leven is Zooo zwaar..quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef computergirl het volgende:
Subklacht: kan niet even naar buiten dan uitgerekend dan heb je zo'n 'u was niet thuis' briefje in je bus.
deze TS welquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar verhaalalsof fokkers naar buiten gaan
Waarschijnlijk heb je al zo'n briefje in de bus, sinds wanneer doet TNT de moeite om nog aan te bellen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef computergirl het volgende:
sinds de medewerkers daar voor betaald worden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef osmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je al zo'n briefje in de bus, sinds wanneer doet TNT de moeite om nog aan te bellen?
Overmorgen of als je pech hebt maandag pas.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ga gewoon weg en als ze dan langs komen, kan je het morgen op het postkantoor ophalen, op een tijd die jou uitkomt. Doe ik ook altijd. Thuisblijven voor een pakketje.
Wanneer doen ze de moeite om een briefje in de bus achter te laten als je er niet bent?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef osmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je al zo'n briefje in de bus, sinds wanneer doet TNT de moeite om nog aan te bellen?
GMTA, ouwe ambtenaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ga toch eens dood met die kut tnt topics. Mensen die de hele dag gaan zitten te wachten op een pakket zijn zo zielig.
Maar als de TS zijn gloednieuwe videokaart niet METEEN krijgt gaat hij dood, dat begrijp je toch? Hij kan niet zonder.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef Beauregard het volgende:
Jezus Christus te postkoets, wat een gejank weer.
Echt, wat beelden die FOK!kers die dit soort topics maken zich in? Dat zij de uitverkorene zijn en dus als eerste hun pakketje MOETEN ontvangen, van een persoon die 8 uur per dag werkt, dus evengoed na 7 uur en 59 minuten bij TS aan de deur kan staan?
Overigens hoop ik dat je je pakketje in ieder geval vandaag niet meer gaat krijgen. Dat heb je verdiend.
Nee, want dan gaan ze hem morgen nog een keer proberen aan te bieden en dan komt 'ie maandag op z'n vroegst pas op het postkantoor. En dan kan ik hem pas volgende week zaterdag weer ophalenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ga gewoon weg en als ze dan langs komen, kan je het morgen op het postkantoor ophalen, op een tijd die jou uitkomt. Doe ik ook altijd. Thuisblijven voor een pakketje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |