bij mij heeft hij net de jas aan (A)quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:08 schreef error_404 het volgende:
hier nog 1!![]()
![]()
maar bij mij is de baas weg
Welke smaak is 't geworden? Ik ga ook ff in de kast kijken welke smaken ik heb. Heb namelijk ook even trekquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij mij heeft hij net de jas aan (A)
en scheit aan 4 uur heb een soepie gepakt
whehe moet een beleidsplan maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:10 schreef harry-de-aso het volgende:
TS, wat voor werk doe je waarbij zoveel inspiratie nodig is?
konginnen soepquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Welke smaak is 't geworden? Ik ga ook ff in de kast kijken welke smaken ik heb. Heb namelijk ook even trek
ach houd je bekquote:
juist dat klinkt wel beter!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik ben voor de prei creme gegaan
Smakelijk eten iigquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
juist dat klinkt wel beter!![]()
hier nog even 2 uur zien te overlevenen dan is het
Heb ik nooitquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef wise het volgende:
dalijk lekker een vrijdagmiddag borrel. Niks werken
ambtenaarquote:
en dan ga je vervolgens thuis zitten fokken...?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:38 schreef Seam het volgende:
Daarom heb ik ook altijd op vrijdag vrij
Ik ga zo naar het station.. Ben nog maar een uurtje wakkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
en dan ga je vervolgens thuis zitten fokken...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |