Bronquote:Buschauffeur neergestoken in Breukelen
Van onze correspondent
BREUKELEN - Een buschauffeur is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, nadat hij vrijdagochtend op de Markt in Breukelen werd neergestoken.
Om vijf over elf kwam een melding van de steekpartij, waarna de dader even later kon worden aangehouden. Mogelijk hebben getuigen van de steekpartij de man in bedwang gehouden tot de politie arriveerde.
Volgens omstanders zou de dader enkele meisjes in de bus hebben lastig gevallen, waarna de buschauffeur zich daarmee bemoeide. Vervolgens zou de man naar voren zijn gelopen en de bestuurder meerdere keren gestoken hebben. De politie kan dit echter nog niet bevestigen.
Kritiek
Voor het slachtoffer werd een traumahelikopter besteld, maar deze kon direct weer omkeren. De spoed was dermate groot dat er niet op de traumahelikopter gewacht kon worden. De chauffeur is in kritieke toestand direct met een ambulance naar het AMC in Amsterdam vervoerd.
Opvallend is dat een mes, het vermoedelijke wapen, op de Markt in de grond gestoken stond. Het is echter onduidelijk of de dader dat zelf gedaan heeft of iemand anders.
voornamelijk een witte buurt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:04 schreef koningdavid het volgende:
WTF.
Dat is 10 meter hier vandaan ofzo en ik zit elke dag in die bus.
Gebeurt verder nooit wat, en het is een relatief rustige buurt hier, dus dit verrast me wel.
Ik zou eerder zeggen: Breukelen, dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Breukelen is niet de eerste plaats waar je zoiets zou verwachten...
We hebben weer een helderziendequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:15 schreef Flurry het volgende:
Och och... weer iemand die zich in z'n trots aangetast voelde. Achterlijk kutvolk.
ik zou bijna willen zeggen: daar hoef je geen nostradamus voor te zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
We hebben weer een helderziende
Valt Meisjes Lastig...Trekt mes...... maar laat ik nu niet speculeren...het is vast een Friesquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
heftige shit. hoop dat de man het overleeft. iets meer bekend over de dader?
ik vind het fijn om de kakkerlak bij naam te noemen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Valt Meisjes Lastig...Trekt mes...... maar laat ik nu niet speculeren...het is vast een Fries
Altijd hetzelfde liedje met die helden hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
quote:De dader is volgens de politie een 50-jarige man uit Loenen aan de Vecht. Hij kon kort na het incident worden aangehouden.
Nee, die dader moet achter gewapend beton.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:14 schreef Mendeljev het volgende:
Moeten ook buschauffeurs tegenwoordig achter verhard glas?
Doe dat dan ook, held.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het fijn om de kakkerlak bij naam te noemen.
ik wacht dus op het verlossende woord.quote:
Wat ligt er volgens jou dan ten grondslag aan deze poging tot moord? De dader had jeuk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |