quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef Rijpie het volgende:
Ik dacht dat je dit soort bedoelde [ afbeelding ]
dichtquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:01 schreef Trannellius het volgende:
Ik vind dat ook best irritant ja. Vooral wanneer je moet wachten als de brug open is.
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef Rijpie het volgende:
SUB KLACHT!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef Rijpie het volgende:
Crossed my mind aswellquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef Rijpie het volgende:
Vanuit de boot is het de brug open. Vanuit de weg is het de brug dicht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:01 schreef Trannellius het volgende:
Ik vind dat ook best irritant ja. Vooral wanneer je moet wachten als de brug open is.
Nee, dan is hij gewoon niet goed afgesteld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:05 schreef Keiichi het volgende:
Mijn brommer moet ik ook beetje gas bijgeven, omdat ie anders gewoon stilvalt.
Hij is gemaakt om te rijden en niet stil te staan
Hier ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef Rijpie het volgende:
Ik heb jou opgemerkt in mijn achteruitkijkspiegel en had al zo mijn bedenkingen bij deze specifieke bewegingen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:12 schreef Beauregard het volgende:
Over bewegende handjes gesproken. In de vakantie reed ik nabij Lyon en kwam langs afslag 'Beauregard'.
Toen deed mijn handje *FAPFAPFAP*, zoals u zult begrijpen. Daarna heb ik op normale wijze mijn weg vervolgd.
Ik dacht, ik zeg het even.
lekker bezig!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:12 schreef Beauregard het volgende:
Over bewegende handjes gesproken. In de vakantie reed ik nabij Lyon en kwam langs afslag 'Beauregard'.
Toen deed mijn handje *FAPFAPFAP*, zoals u zult begrijpen. Daarna heb ik op normale wijze mijn weg vervolgd.
Ik dacht, ik zeg het even.
Niet verkracht? Nee, inderdaad. Ik deed een foute constatering. Je bent zelf namelijk een verkrachter. Van auto's, welteverstaan. Man, man, man, wat bezielt jou?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb jou opgemerkt in mijn achteruitkijkspiegel en had al zo mijn bedenkingen bij deze specifieke bewegingen.
Tevens ben ik niet verkracht door een hitsige brommerrijder.
Waar basseer je dit op eigenlijk? verkrachter van auto's? Wtfquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:22 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niet verkracht? Nee, inderdaad. Ik deed een foute constatering. Je bent zelf namelijk een verkrachter. Van auto's, welteverstaan. Man, man, man, wat bezielt jou?
Zou dat het zijn? Parkinson? Het maakt wel een hoop duidelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:49 schreef ElectricEye het volgende:
Eens met TS!
Nog erger zijn de scooterjosti's, vaak met bontkraag en pet, die niet alleen stilstaan, maar ook rijden alsof ze chronische Parkinson in hun rechterhand hebben.
Die moeten helemaal op transport naar Noord-Zuid-Ozewiezetië oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |