Direct een van de ergste ook hequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
"Hij was maar een clown, in het wit en in het rood."
Ook zó overdreven..
Ik zie dit eigenlijk niet gebeuren? Het maken van die vergelijking dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:35 schreef Trannellius het volgende:
Wu tang clan's gravel pit vergelijken met de soos van het brallerige studentencorps.
Amerikanen en wiet, is dat sowieso niet vergelijkbaar met Nederlanders en wiet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef Gamesua het volgende:
In veel liedjes tegenwoordig hoor je de zanger/rapper dingen zeggen waarvan ze denken dat het cool is en ook cool overkomt. Het probleem is dat dit niet zo is. Ik wil dit niet in een verkapte opscheptopic veranderen, maar veel van die dingen die ze zeggen of doen zijn dagelijkse koek in het studentenleven.
BIjvoorbeeld in Falling Down van Space Cowboy (ik weet) zegt die gast "Popping champagne till the early morning. . .2 AM and I can't, them are calling". Gast, serieus? 2 uur?
Is dat echt iets wat je wilt zeggen in een liedje? Fail hoeft niet verder uitgelegd te worden neem ik aan.
Zit ik net te chillen op Smoking Smoking Weed van Snoop Dogg (ik smoke zelf niet trouwens maar vind het altijd chille muziek). Heeft een van zijn handlangers het over Silver Haze.Iedereen weet toch dat dat "medium" is? S-5 is de shit hier, zit een rasechte neger te vertellen hoe high hij is geworden op Silver Haze. Inclusief choke geluiden in de achtergrond.
quote:Wanneer gaan ze begrijpen dat ze niet stoer zijn?
Sodekenker wa n tet'n.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:03 schreef wise het volgende:
silver haze, gebruik dan salvia x(dosis) bijvoorbeeld salvia x10
als je echt wilt trippen doe je het met een waterpijp trouwens (liefst grote). dan maakt het niet eens uit wat het is, een keer was een vriendin van mij 3 uur lang constant aan het lachen en kon niet praten. ik denk dat er toen amnesia in zat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:03 schreef wise het volgende:
silver haze, gebruik dan salvia x(dosis) bijvoorbeeld salvia x10
of zoek op salvia bad trip haha
iig, eens met TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |