Ach, zo hebben ze allemaal wel wat. Rob Stenders met zijn bingo vind ik ook wel eenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef Hetiszover het volgende:
Edwin Evers is ook niet alles met die voorgeproduceerde lach
Komt een vis bij de dokter WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOHOHOHOHOHOAMAMAAAMAMAMAMAAAMAMAHWHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAH![]()
![]()
![]()
:
Ach, de wijsneus uithangen, dat wordt altijd enorm gewaardeerd van n00bs...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef Kevincy het volgende:
Als je een beetje oplet, ben ik ook aan het klagen dus ik weet niet wat jij te zeuren heb niet nadenkend hersenloos mannetje.
Klopt. Ik vind de dj's van Q altijd wel aardig, Menno Barreveld enzo. Daar wordt ook wat minder geluld. Alleen Jeroen van Inkel is daar niet alles.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, zo hebben ze allemaal wel wat. Rob Stenders met zijn bingo vind ik ook wel eenwaard, maar na 2 uur is het toch echt mooi geweest.
Nogmaals, zo gek vind ik het niet dat Beelen domweg zonder materiaal zit. 5x4 uur per week, en ook nog 's nachts in het weekend is ook echt veel, helemaal als je bekijkt dat hij de uitzendingen in z'n eentje doet, terwijl de meeste 3 uur programma's op 3fm wel sidekicks hebben. Maar haal een uurtje per dag bij die kerel weg, en zet er een nieuw talent op ofzo.
En who the fuck ben jij om mij welkom te heten. Ik zal toch zelf wel uitmaken of ik welkom wil zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ach, de wijsneus uithangen, dat wordt altijd enorm gewaardeerd van n00bs...
Ik zeur niet, ik heet je welkom. Zo, iedereen kan bijdehand doen.
Nou jij weer.
Vooral blijven graven...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:54 schreef Kevincy het volgende:
[..]
En who the fuck ben jij om mij welkom te heten. Ik zal toch zelf wel uitmaken of ik welkom wil zijn.
Neequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef THeeF het volgende:
Mag ik dan even van de gelegenheid gebruik maken om Paul Rabbering zwart te maken ?
Nee. Hij is er maar 2 uur per dag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef THeeF het volgende:
Mag ik dan even van de gelegenheid gebruik maken om Paul Rabbering zwart te maken ?
Dat vind ik nou een prettige radio dj. Hij is niet zo leuk aan de telefoon en hij heeft niet echt leuke spelletjes, maar hij draait wel geinige muziek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef THeeF het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef THeeF het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je aangegeven dat je niet bij machte bent om de essentie van een kleine Nederlandse tekst te begrijpen. Chapeau.
Serieus, geef eens aan waarom Giel zoquote:
Ik dacht toch echt dat ik had aangegeven dat ik hem best kan pruimen, alleen dat zijn zendtijd wel ietsje ingekort mocht worden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:09 schreef druppelkut het volgende:
[..]
![]()
mijn tekst was nog kleiner. En die begrijp jij dus al niet.
Giel weg uit de ochtend is 20 uur minder ergernis voor jou.
20 uur minder giel in de week kan wmb geen kwaad. Gaat die overexposure er wel vanaf. Dan blijft er nog redelijk wat tv en radio voor m over.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik had aangegeven dat ik hem best kan pruimen, alleen dat zijn zendtijd wel ietsje ingekort mocht worden.
En verder helpt het niet om Giel weg te tyfen en Michiel er op dat tijdstip in te zetten. Dan worden zijn shows te voorspelbaar en stom, schiet ook niet op he?
Ik geef aan dat 4 uur voor een dj te lang is. Wat heeft het dan voor nut om voor die hele tijd er een andere dj neer te zetten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:15 schreef druppelkut het volgende:
[..]
20 uur minder giel in de week kan wmb geen kwaad. Gaat die overexposure er wel vanaf. Dan blijft er nog redelijk wat tv en radio voor m over.
Je zou die overgevleven tijd kunnen verdelen over enkele DJ's.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik geef aan dat 4 uur voor een dj te lang is. Wat heeft het dan voor nut om voor die hele tijd er een andere dj neer te zetten?
NEE!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef THeeF het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |