abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72634295
Er is mij vandaag de dag iets niet duidelijk geworden. De surrogaat mama. Ik wilde er het fijne van weten, en wat de wikipedia hiervan zegt, zegt mij dat er iets niet klopt.

Ik quote:
quote:
Surrogaat
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een surrogaat is een product dat een ander vervangt, maar dat een mindere kwaliteit heeft.

Surrogaten worden vaak gemaakt in perioden van schaarste, zoals tijdens oorlogen. Zo werden tijdens de bezettingsjaren steeds meer gebruiksartikelen vervangen door surrogaten.
Dus wat ik hieruit kan concluderen is dat een surrogaatmoeder een mindere kwaiteit heeft en dat een moeder een gebruiksartikel is Bij voorbaat in de oorlog vervangen

Wie kan mij opheldering brengen?
pi_72634445
Ja, surrograat is bijv geen spijkerbroek van 200 euro, maar eentje van 5 euro.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72634481
Surrograat moeder is dus gewoon een draagmoeder lijkt me.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72634486
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:54 schreef appelsjap het volgende:
Surrograat moeder is dus gewoon een draagmoeder lijkt me.
Van mindere kwaliteit, that is!
pi_72634528
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:54 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Van mindere kwaliteit, that is!
Hoe kan een andere moeder minder kwaliteit leveren? Nee dus. Miss met opvoeden ja, maar dat doen zij sowieso niet.
pi_72634547
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:57 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Hoe kan een andere moeder minder kwaliteit leveren? Nee dus. Miss met opvoeden ja, maar dat doen zij sowieso niet.
Het staat toch op Wikipedia
pi_72634571
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:58 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Het staat toch op Wikipedia
Ja maar surrogaat wordt vooral voor gebruiksartikelen gebruikt, niet voor moeders. Gewoon een newbie die het er op heeft gezet.
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:09:13 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72639139
Ik vind de TT wel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')