omdat ik het beveel!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:57 schreef DogTown het volgende:
[..]
Als Magiėr heb ik volledige controle over mijn lot.
Nee... ik heb jou laten reageren. Dat is je lot en daar kun je niets aan veranderen.quote:
Niet het was mijn bewuste keus als Magiėr om die reactie te plaatsen zodat jij weer zou reageren, mijn spell heeft dus gewerkt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee... ik heb jou laten reageren. Dat is je lot en daar kun je niets aan veranderen.
Nee ik beval het! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:06 schreef DogTown het volgende:
[..]
Niet het was mijn bewuste keus als Magiėr om die reactie te plaatsen zodat jij weer zou reageren, mijn spell heeft dus gewerkt.
Ik heb je weer laten reageren. Ik wist al dat je zou denken dat je zelf de keuze hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:06 schreef DogTown het volgende:
[..]
Niet het was mijn bewuste keus als Magiėr om die reactie te plaatsen zodat jij weer zou reageren, mijn spell heeft dus gewerkt.
Je krankzinnigheid is een van mijn kwade invloeden op jouw geest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee ik beval het! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles wat in jouw zielige leventje gebeurt is mijn keuze!
Precies zoals geplant kom jij weer met een tegendraadse reactie, dit is voor mij als Magiėr weer een goeie dag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb je weer laten reageren. Ik wist al dat je zou denken dat je zelf de keuze hebt gemaakt.
Ah de reactie waarin je denkt dat je een vrije keuze hebt... hoe voorspelbaar. Mijn plan verloopt zoals gepland.quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:13 schreef DogTown het volgende:
[..]
Precies zoals geplant kom jij weer met een tegendraadse reactie, dit is voor mij als Magiėr weer een goeie dag.
en het is gepland stomme analfabeet, ik heb altijd al geweten dat je een van mijn meest inferieure genetische manco's was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:13 schreef DogTown het volgende:
[..]
Precies zoals geplant kom jij weer met een tegendraadse reactie, dit is voor mij als Magiėr weer een goeie dag.
Je bent geen magiėr.quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:13 schreef DogTown het volgende:
[..]
IDD een beetje magier roept demonen opquote:Op vrijdag 11 september 2009 03:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Je bent geen magiėr.
Tevens:
Als je een goede dag hebt als je denkt dat je iemand hebt laten reageren op een forum dan ben je wel heel episch triest.
killjoyquote:Op vrijdag 11 september 2009 03:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen mod aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |