Is het nu ineens Telfort zijn schuld dat mijn accu snel leeg is? Is het hier te warm?quote:Why doesn't my battery talk time and standby time last as long as the estimates?
Battery performance depends on many factors, including but not limited to your wireless service provider’s network configuration, signal strength, and the temperature of the environment.
Want? Jij hebt een Samsung zeker?quote:
Nee een Endolphin.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want? Jij hebt een Samsung zeker?
Bedoelde u: Edolphin Top 2 resultaten weergegevenquote:
Elite gadget's zoeken op googlequote:Op vrijdag 11 september 2009 02:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bedoelde u: Edolphin Top 2 resultaten weergegeven
Was het bij jou dan ook zo warm?quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:15 schreef tevebe het volgende:
Met 100 uur mag je nog blij zijn. Mijne was na max 1,5 dag leeg.
Nee, maar dat is volgens mij vrij normaal dat die dingen snel leeg gaan bij normaal gebruik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was het bij jou dan ook zo warm?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was het bij jou dan ook zo warm?
Wat zeikt HTC dan dat dat ding 480 uur standbytijd heeft?quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:19 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nee, maar dat is volgens mij vrij normaal dat die dingen snel leeg gaan bij normaal gebruik.
Ach levensduur, standby tijd allemaal hetzelfde voor HTCquote:Op vrijdag 11 september 2009 02:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zeikt HTC dan dat dat ding 480 uur standbytijd heeft?
Faalhaas.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zeikt HTC dan dat dat ding 480 uur standbytijd heeft?
Alleen de e series. De n series hebben kut accus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:55 schreef Mart1n het volgende:
Had hiervoor een HTC TyTn II, die was na een 1 / 1,5 dag leeg. En dan deed ik er niks raars mee. Terechte klacht dus.
Oplossing; Neem een Nokia, die wel goede accutijden hebben!
ik zal het in gedachten houden :pquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:55 schreef Mart1n het volgende:
Had hiervoor een HTC TyTn II, die was na een 1 / 1,5 dag leeg. En dan deed ik er niks raars mee. Terechte klacht dus.
Oplossing; Neem een Nokia, die wel goede accutijden hebben!
Ja. Is dat het gezeik?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |