quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Toen de amerikaanse eliten onschuldige slachtsoffers maakte in 2001. Herdenk hier de slachtoffers![]()
Klacht: Mensen die aanslagen plegen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]ZET EEN ROOS VOOR JE MSNNAAM ALS JE MEELEEFD MET DE SLACHTOFERS VAN 11 SEPTEMBER!!!!!11!!!!
RESPECT IS ALTIJD OP ZIJN PLAATS VERGEET DAT NOOIT!!!!!!quote:
Meeleefdquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]ZET EEN ROOS VOOR JE MSNNAAM ALS JE MEELEEFD MET DE SLACHTOFERS VAN 11 SEPTEMBER!!!!!11!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Respect voor mensen die ik niet ken. Yeah right. Fuck yourselfquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
RESPECT IS ALTIJD OP ZIJN PLAATS VERGEET DAT NOOIT!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOHquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef Zipportal het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1672 - Fransen blazen kasteel bij Brakel op
Vuige stokbroodeters.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
RESPECT IS ALTIJD OP ZIJN PLAATS VERGEET DAT NOOIT!!!!!!
Als je meeleefT schrijft wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Jezelf schminken en op de foto gaan, helpt dat?
En hoe reageerden die mensen toen je er iets van zeiquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Klacht: Mensen die aanslagen plegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |