En zo is het maar net, wat een baas die Silvioquote:Berlusconi: ik ben de beste ooit
De Italiaanse premier Berlusconi voelt de hete adem van de schandaalpers in de nek, maar zelf twijfelt hij geen moment aan zichzelf. "Ik ben de beste premier ooit", zei hij.
Mussolini
Berlusconi plaatste zich daarmee boven voorgangers als Cavour, die Italië in de 19de eeuw herenigde, en Benito Mussolini, de fascistische leider die de treinen weer op tijd liet rijden.
Seksfeestje
Berlusconi zei ook dat hij nog nooit heeft betaald voor seks. Hij reageert daarmee op nieuwe publicaties over een seksfeestje bij de Italiaanse premier thuis. De zakenman Tarantini, die verdacht wordt van corruptie, zou toen de vrouwen hebben geregeld. Berlusconi zegt ook juridische stappen te ondernemen tegen een Patrizia D'Addario, een vrouw die claimt dat hij zou hebben betaald voor seks met haar.
Bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)_ik_ben_de_beste.xml
Ik denk eerder dat de rest vd wereld Balkenende niet zo heel serieus neemt. Dat is toch die circusclown uit the netherlendzzquote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef Seam het volgende:Hoe kan iemand die man nog serieus nemen
Wat mij betreft mag ie zo leider van dit land worden, ruimt tenminste op. Hij donderd tenminste al die haatpredikkende imams zo het land uit, sluit de grenzen zonder pardon, en hij zet zo het leger in tegen onze bontkraagjes als de politie weer eens faalt. No problemo met Silvioquote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
De beste semi-dictator van Europa ja.
Dat andere leiders hem nog serieus nemen inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef Seam het volgende:
Hoe kan iemand die man nog serieus nemen
Bron?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef Bowlingbal het volgende:
Een premier die rechters ontslaat zodra ze een aanklacht tegen hem aannemen.
Bron?quote:Een premier waar meer dan 75% banden heeft met de maffia. Een premier die afspraken maakt met de maffia.
bron?quote:Ja, dat is volgens mij vrij uniek, zelfs in Italië. Als hij zichzelf de beste maffiabaas wil noemen, omdat hij nog niet gepakt is, zou hij best gelijk kunnen hebben.
Kneusquote:Mensen die dat tof vinden verwarren GTA San Andreas met de werkelijkheid.
Mohammed, lees jij wel wat er in de krant staat? Let je wel op tijdens het kijken naar een docu? Denk het niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:19 schreef Bowlingbal het volgende:
Jezus, lees je wel eens een krant?
Wiens gebande kloon ben jij nou weerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:17 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie zo leider van dit land worden, ruimt tenminste op. Hij donderd tenminste al die haatpredikkende imams zo het land uit, sluit de grenzen zonder pardon, en hij zet zo het leger in tegen onze bontkraagjes als de politie weer eens faalt. No problemo met Silvio
Mag ik vragen wat voor een opleiding jij hebt genoten/geniet?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:17 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie zo leider van dit land worden, ruimt tenminste op. Hij donderd tenminste al die haatpredikkende imams zo het land uit, sluit de grenzen zonder pardon, en hij zet zo het leger in tegen onze bontkraagjes als de politie weer eens faalt. No problemo met Silvio
Ja, daar staat namelijk gewoon in dat hij rechters ontslaat zodra die rechters zich gaan bezighouden met een aanklacht tegen hemzelf.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Mohammed, lees jij wel wat er in de krant staat? Let je wel op tijdens het kijken naar een docu? Denk het niet.
Mag ik vragen waar je het lef vandaan haalt met deze domme opmerking?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor een opleiding jij heb genoten/geniet?
Geloof alles wat er in de krant staat, waar de volgende dag vis mee wordt verpakt.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, daar staat namelijk gewoon in dat hij rechters ontslaat zodra die rechters zich gaan bezighouden met een aanklacht tegen hemzelf.
Ach laat maar zitten hoor, ik weet ondertussen wel genoegquote:Op donderdag 10 september 2009 23:21 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je het lef vandaan haalt met deze domme opmerking?
Och, ik hoef jou verder niets meer te vragen. Ik weet ook genoeg...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach laat maar zitten hoor, ik weet ondertussen wel genoeg
Ga jij lekker hoezee roepen voor je maffiabaas.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Geloof alles wat er in de krant staat, waar de volgende dag vis mee wordt verpakt.Oh wacht, je bedoeld dat rubriekje Privé van Wilma Nanninga?
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ga jij lekker hoezee roepen voor je maffiabaas. Wanker.
Misschien leest Silvio het wel en wordt hij binnenkort uitgenodigd voor een prive feestje.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ga jij lekker hoezee roepen voor je maffiabaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |