Mensen die kk typen en niet kanker typen is heel triest.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef tactician het volgende:
Eens met klacht, dat is idd kk triest
On topicquote:Op donderdag 10 september 2009 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die kk typen en niet kanker typen is heel triest.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef tactician het volgende:
Eens met klacht, dat is idd kk triest
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef Repeat het volgende:
Mensen die uberhaupt naar lowlands gaan
Naïviteitquote:Op donderdag 10 september 2009 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso mensen die naar festivals gaan
Van die stinkende modderrollers die geen moeite hebben met 3 dagen niet douchen. Bovendien dragen ze bandshirts en hebben ze lang haar en baggy broeken. Veelal aan de drank en drugs om hun sleur van het dagelijkse leven te vergeten.
Op lowlands geweest?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef Drakire het volgende:
Ik snap het niet? mensen mogen toch zelf bepalen wat ze omdoen en wat niet.
Ik heb wel eens mensen zien lopen met een groen vest en daaronder een rood T-shirt dat is pas om te kotsen dan heb je geen ogen als je dat als combinatie neemt.
Maarja ik ga dan niet een topic openen om te vragen of ze die vieze kleurencombinatie "af" willen doen.
Studenten?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:49 schreef Biogarde het volgende:
Ach, als het je ding is![]()
Het zijn vaak wel dezelfde soort mensen. Meestal studenten
Ik denk van wel. Heb er nu zeker 5, 6 gezien met zo'n bandje, en allemaal het stereotype student.quote:
idd!! das pas ranzig!!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat helemaal bizar is, zijn mensen die nog bandjes van 2004 om hun pols hebben zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |