Ik ben heel benieuwd, en ga kijken!!quote:Paul de Leeuw is vanaf zaterdag terug met Lieve Paul, een VARA-programma in een compleet nieuwe setting, maar met als vanouds de nadruk op groots amu- sement en grootse verrassingen. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. “Na vier seizoenen ‘Mooi! Weer de Leeuw’ gevuld met vele wensen is het vanaf nu tijd voor vragen! De kijker wordt wederom actief betrokken bij het nieuwe programma en kan bij Paul met al haar vragen terecht“, aldus een zegsvrouw van de VARA.
Paul de Leeuw fungeert in het programma als vraagbaak van Nederland en zal zelf of met de hulp van deskundigen allerhande kijkersvragen behandelen. Ook actuele kwesties komen aan bod. “Zoals eerder dit jaar op de schoolpleinen de discussie leefde dat mannen wel plannen hebben om zich te laten steriliseren, maar als het puntje bij het paaltje komt dan haken ze af“, licht Paul de Leeuw toe. “Zie het als een soort ‘Lieve Lolita’. Kijkers kunnen elke vraag die ze hebben aan ons (de redactie) mailen of schrijven en de leukste komen dan in de zaal.”
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Jump het volgende:
Ik dacht een adoratie topic voor Paul
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef miaeak het volgende:
Paul heeft een speciaal plekje in mijn hart
Ik ook, maar toen bedacht ik me, nee dat kan nietquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Jump het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Jump het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef miaeak het volgende:
Paul heeft een speciaal plekje tuintje in mijn hart
Een tuintje?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef miaeak het volgende:
Paul heeft een speciaal plekje in mijn hart
Dan weet jij ook ! Paul komt hier postenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef murp het volgende:
[..]
ik lees de woorden Giel en Paul in 1 topic
Ik kijk nu..quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef RaymanNL het volgende:
M'n recorder staat weer aanMorgenmiddag kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |