Je kunt beter eerst even naar Megaton en wat missies daar doen, voor de hoofdquest bij de Radio Station kun je wat hogere stats (meer ervaring) wel goed gebruiken.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef Keltie het volgende:
Gisteren gekocht en even snel geprobeerd op de X360, maar hij is best moeilijk
Denk dat ik te snel naar dat Radio Station wilde ofzo... Vanavond maar eens serieus opnieuw beginnen
Was ik achter gekomen, kwam opzich wel redelijk ver in de stad maar uiteindelijk moest ik een metrostation in vluchten omdat er een Raider met vlammenwerper achter mij aanzatquote:Op woensdag 23 december 2009 09:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst even naar Megaton en wat missies daar doen, voor de hoofdquest bij de Radio Station kun je wat hogere stats (meer ervaring) wel goed gebruiken.
ghehe altijd leuk....een metro station in gaan om van een raider te vluchten, met als resultaat dat je daar waarschijnlijk een shitload aan ghouls en super mutants tegen komtquote:Op woensdag 23 december 2009 09:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was ik achter gekomen, kwam opzich wel redelijk ver in de stad maar uiteindelijk moest ik een metrostation in vluchten omdat er een Raider met vlammenwerper achter mij aanzat
Inderdaad.. En dan sta je daar met een 10mm pistooltje, 2 policebatons en een tire ironquote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ghehe altijd leuk....een metro station in gaan om van een raider te vluchten, met als resultaat dat je daar waarschijnlijk een shitload aan ghouls en super mutants tegen komtgod wat een heerlijk spel
Oeh, wilde toch opnieuw beginnen dus dan gaan we gelijk daar maar even kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef Pek het volgende:
Tip: achter Megaton zit een sniper rifle in een holle steen, die kun je gelijk uit de vault al oppikkenIn slechte staat, dat wel.
GOTY versie is bijna niet te spelenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik sta te twijfelen of ik Fallout Goty voor de PS3 haal of voor de Xbox. De PS3 versie crasht wat meer, maar is tegelijkertijd als machine wat stiller (khaat die herrie van de xbox fans).
Iemand hier die ook voor deze keuze stond?
Nevermind, ik ga gewoon de PS3 versie halen, zo vaak zal ie ook weer niet crashen (hoop ik)
x360 versie kan je altijd op de HDD installeren hequote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik sta te twijfelen of ik Fallout Goty voor de PS3 haal of voor de Xbox. De PS3 versie crasht wat meer, maar is tegelijkertijd als machine wat stiller (khaat die herrie van de xbox fans).
Iemand hier die ook voor deze keuze stond?
Nevermind, ik ga gewoon de PS3 versie halen, zo vaak zal ie ook weer niet crashen (hoop ik)
PS3 versie of x360 versie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Framerate van 1 per seconde…vastlopers, contant
Er is ook geen patch van… tis gewoon schofterig
Nou ik heb de PS3 versie...en die heeft daar nooit last van. Ach..misschien heb ik gewoon gelukquote:
Nou op de PS3 heb ik er nooit last van. Kan het jezelfs sterker vertellen, Modern Warfare 2 loopt vaker vast bij mij dan Fallout 3 GOTY. En het is nou niet zo dat MW2 nou aan de lopende band vastloopt ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:55 schreef O.Ruiz het volgende:
Jammer, want zit er wel aan te denken ook de GOTY editie te kopen binnenkort, is dit algemeen bekend of is dit alleen bij een aantal mensen zo?
Klinkt als een cache-probleem. Is er een mogelijkheid op de PS3 om die te legen? Dat zou moeten schelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Framerate van 1 per seconde…vastlopers, contant
Er is ook geen patch van… tis gewoon schofterig
Staat me iets bij dat het op de X360 wel mogelijk is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cache legen op een console? What the…
Bethesda moet gewoon zijn zaakjes beter op orde hebben.
Da's niet gek, 399 was ook de introducutieprijs, geloof ik. Maar ik wou een punt makenquote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik was 180 kwijt voor m'n ps3 + game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |