Je kunt beter de Wiki lezen om zeker te weten dat je alle sidequests gedaan hebtquote:Op zondag 22 november 2009 19:58 schreef Cool_Runner het volgende:
Moet je echt elk gebouw in geweest zijn om zeker te weten dat je alle sidequest gedaan hebt?
Anchorage is inderdaad niet tof, net als Mothership Zeta oid. Point lookout is wel echt de moeite waard. Heb gehoord dat die samen met The Pitt en Broken Steel de beste DLC zijn. Heb ik de 2 saaie tenminste al gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb vorige week de GOTY versie gekocht. The Pitt vond ik heel gaaf. Nu ben ik bezig met Operation Anchorage maar die vind ik niet leuk. Alleen maar schieten.
Die perks slaan inderdaad nergens op zie ik nuquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:47 schreef Pek het volgende:
Broken Steel is matig hoor, die levelcap naar 30 haalt de hele balans uit het spel. Dat je na de MQ verder kan is wel fijn natuurlijk.
Nope. Dat is t enige wat ik mis op consoles, mods.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef Pek het volgende:
Speel je het op de PC? Mods als FWE en MMM maken het leven een stuk lastiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zondag 29 november 2009 14:12 schreef Silv het volgende:
Net bij evergreen mills geweest.Vergeet niet de bobblehead en de special shotgun uit de bazaar te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf net alle Behemoth's gekilled (5 in totaal) weer een trophy dr bij
Peace through power!!
Damn, bobblehead vergetenquote:Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Vergeet niet de bobblehead en de special shotgun uit de bazaar te halen
Heb zelf net alle Behemoth's gekilled (5 in totaal) weer een trophy dr bij
Als er een patch is krijg je dat direct te zien bij het opstarten van een game. Je kunt volgens mij niet updates weigeren (mits ingelogd op PSN natuurlijk).quote:Op donderdag 3 december 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Sinds ik de GOTY editie heb bevriest het spel de hele tijd (op de PS3). Net een kwartiertje gespeeld en hij liep 2 keer vast. Ik las op internet dat dit een bekend probleem is. Vanavond ga ik kijken of er een patch voor te downloaden is die dit oplost, anders weet ik het ook niet.
Hebben meer mensen dit probleem?
Ik heb mijn internetstekker er nooit inzitten als ik Fallout speel en kan me ook niet herinneren of ik een patch heb geinstalleerd, ik zal vanavond effe kijken.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er een patch is krijg je dat direct te zien bij het opstarten van een game. Je kunt volgens mij niet updates weigeren (mits ingelogd op PSN natuurlijk).
Ik heb overigens uit betrouwbare bron dat de GOTY editie idd vaker vastloopt dan de gewone versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |