abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75112237
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:12 schreef Silv het volgende:
Net bij evergreen mills geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet de bobblehead en de special shotgun uit de bazaar te halen
Heb zelf net alle Behemoth's gekilled (5 in totaal) weer een trophy dr bij
Peace through power!!
pi_75112871
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

Vergeet niet de bobblehead en de special shotgun uit de bazaar te halen
Heb zelf net alle Behemoth's gekilled (5 in totaal) weer een trophy dr bij
Damn, bobblehead vergeten
Pak ik later wel een keer
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_75245504
Sinds ik de GOTY editie heb bevriest het spel de hele tijd (op de PS3). Net een kwartiertje gespeeld en hij liep 2 keer vast. Ik las op internet dat dit een bekend probleem is. Vanavond ga ik kijken of er een patch voor te downloaden is die dit oplost, anders weet ik het ook niet.

Hebben meer mensen dit probleem?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2009 13:49:14 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 13:55:30 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75245707
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Sinds ik de GOTY editie heb bevriest het spel de hele tijd (op de PS3). Net een kwartiertje gespeeld en hij liep 2 keer vast. Ik las op internet dat dit een bekend probleem is. Vanavond ga ik kijken of er een patch voor te downloaden is die dit oplost, anders weet ik het ook niet.

Als er een patch is krijg je dat direct te zien bij het opstarten van een game. Je kunt volgens mij niet updates weigeren (mits ingelogd op PSN natuurlijk).

Ik heb overigens uit betrouwbare bron dat de GOTY editie idd vaker vastloopt dan de gewone versie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_75246121
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als er een patch is krijg je dat direct te zien bij het opstarten van een game. Je kunt volgens mij niet updates weigeren (mits ingelogd op PSN natuurlijk).

Ik heb overigens uit betrouwbare bron dat de GOTY editie idd vaker vastloopt dan de gewone versie.
Ik heb mijn internetstekker er nooit inzitten als ik Fallout speel en kan me ook niet herinneren of ik een patch heb geinstalleerd, ik zal vanavond effe kijken.

Beetje jammer wel want ik vind het echt een tof spel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2009 14:09:53 ]
pi_75269366
Bah, ik blijf spelen, hoezo verslavend.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_75274173
Ik heb een probleem.
BIj De quest Shoot Him in the Head (ofzoiets) heb ik de ghoul omgelegd, en naat Tennpenny gegaan voor de reward, maar ik kon met hem hier niet over praten... Nu is Tennpenny ook dood door de Ghouls die ik de toren binnenliet, maar nu moet ik naar die Ghoul weer, maar die is dood.....
pi_75274266
Als de mainquest afgelopen is, kan je dan nog doorspelen?
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:21:10 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75274321
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef larry_flynt het volgende:
Als de mainquest afgelopen is, kan je dan nog doorspelen?
Alleen als je Broken Steel hebt.
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb een probleem.
BIj De quest Shoot Him in the Head (ofzoiets) heb ik de ghoul omgelegd, en naat Tennpenny gegaan voor de reward, maar ik kon met hem hier niet over praten... Nu is Tennpenny ook dood door de Ghouls die ik de toren binnenliet, maar nu moet ik naar die Ghoul weer, maar die is dood.....
Dan kun je die missie dus niet meer doen.

Hier: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_75279473
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb een probleem.
Je had die ghoul moeten laten leven.....eerst al die sleutels afpakken die hij van je heeft ingenomen, en hem daarna pas omleggen of whatever (je kan hem ook laten leven....maakt niet veel uit. Als jij die sleutels maar hebt) doe je dit niet dan kan je de T51B power armor ook niet meer halen. Tenzij je de DLC Operation Anchorage hebt dan kun je hem nog wel krijgen.

Heb trouwens zelf denk ik een glitch in die quest gehad. Had eerst Operation Anchorage gedaan, dus dan krijg je de winterversie van de T51B power armor. Maar ik draag dat ding nooit...loop altijd in mijn Chinese stealth suit Anyway...ik activeer die "shoot em in the head quest" Loop een beetje rond, kom ergens in de problemen (weet zo niet meer waar) doe voor de zekerheid maar die power armor aan, want heb em wel altijd bij me, Krijg ik in een keer "Shoot em in the head quest completed" ik krijg een trophy en alles en ik was nog niet eens begonnen met die quest eigenlijk Niet dat ik er moeilijk over doe want ik wilde toch nog naar Fort -insert name here want ik ben hem kwijt- om die ICBM naar China te gooien maar vaag blijft het wel

[ Bericht 0% gewijzigd door RaptoR-X op 04-12-2009 13:12:07 ]
Peace through power!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:06:25 #186
28033 Pek
je moet wat
pi_75284608
Dat is een bekende bug ja, het spel "ziet" de winter-versie van de T-51b als dezelfde in Fort Constantine en sluit daarom de quest. Die winterversie is ook nog eens onverwoestbaar, als de simulatorversie dus. Degene die daar aan gewerkt heeft, verdient een schop onder z'n reet
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_75284918
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:06 schreef Pek het volgende:
Dat is een bekende bug ja, het spel "ziet" de winter-versie van de T-51b als dezelfde in Fort Constantine en sluit daarom de quest. Die winterversie is ook nog eens onverwoestbaar, als de simulatorversie dus. Degene die daar aan gewerkt heeft, verdient een schop onder z'n reet
Constantine! dat was hem En je hebt gelijk wat betreft dat kont schoppen.
Peace through power!!
pi_75285947
Had wel graag een level cap van 40 gezien en een verhoogde moeilijksheidgraad. Heb nu ik level 30 ben weinig zin om nog door te spelen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:54:10 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75301606
Is er hier eigenlijk iemand geweest die de Fallout Premium Theme heeft gekregen voor de aanschaf van alle DLC (360)? Ik heb nooit een code gezien
pi_75302172
Ik ook niet. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_75397654
Ik heb de code van een vriend in de verenigde staten, die kreeg er 2 van microsoft toen ze erachter kwamen dat er iets mis was gegaan dus hebben ze de mail list nog maar een puls gegeven, zo van "zoek het nou zelf maar uit"
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:27:44 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75399654
Ja, Bethesda mailde ook met deze mededeling
quote:
Redeemable codes were issued to anyone that purchased the English version of the DLC prior to September 22nd. This offer is for the Xbox 360 only, and does not include those that purchased DLC via disc.

If you haven't found your code, check your spam inbox and also verify the correct email is included in your contact details registered with on their Xbox LIVE account.

Visit this link to double check what email address the code was sent to:
https://live.xbox.com/en-US/accounts/ContactInformation.aspx

After you login, you'll see what email address is you're set up to receive emails from. This can differ from the login email address.

Let me know if you have any further questions. Thank you for playing Fallout 3
Blijkbaar alleen US en UK ofzo?
pi_75400227
Gister met internet aangesloten dit spel opgestart. Geen patch gezien maar het leek wel alsof hij iets aan het downloaden was en het spel liep heel soepel, geen een keer vastgelopen.

Ben nu met een uitbreiding bezig (Broken Steel volgens mij).
pi_75412329
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Bethesda mailde ook met deze mededeling
[..]

Blijkbaar alleen US en UK ofzo?
Blijkbaar, ik controleer toch echt wel geregeld mijn spam / junk map en ik heb nooit iets voorbij zien komen. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 10 december 2009 @ 20:37:11 #195
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_75495372
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:

Ik sta te twijfelen of ik Fallout Goty voor de PS3 haal of voor de Xbox. De PS3 versie crasht wat meer, maar is tegelijkertijd als machine wat stiller (khaat die herrie van de xbox fans).

Iemand hier die ook voor deze keuze stond?

Nevermind, ik ga gewoon de PS3 versie halen, zo vaak zal ie ook weer niet crashen (hoop ik )

[ Bericht 11% gewijzigd door slashdotter3 op 10-12-2009 20:53:32 ]
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:57:48 #196
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75772603
Ik ga het dadelijk op mijn laptop proberen.

Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 20 december 2009 @ 18:22:09 #197
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75846000
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75847480
Fly like a bird
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 20 december 2009 @ 22:49:32 #199
28033 Pek
je moet wat
pi_75858819
Die eerste ben ik idd tegengekomen, dat is in zo'n door raiders bezette SatCom Array, weet alleen niet meer welke
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 23 december 2009 @ 08:20:34 #200
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75957356
Gisteren gekocht en even snel geprobeerd op de X360, maar hij is best moeilijk
Denk dat ik te snel naar dat Radio Station wilde ofzo... Vanavond maar eens serieus opnieuw beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')