abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 21:12:32 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74292019
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij kunnen alle users het gewoon spelen.

Maar even iets anders: wat is het beste character of pad dat ik moet volgen? Wat raden jullie mij aan? Ik ben bang dat ik het anders helemaal ga verkloten
Je kunt het niet echt verkloten eigenlijk. Maar een goed karakter is volgens mij het fijnst spelen. Als je pure evil bent zijn er veel mensen die niets met je te maken willen hebben bijvoorbeeld. De story mode is hoe dan ook uit te spelen.

Qua specs voor je karakter ligt het een beetje aan wat je fijn vindt spelen. Ik heb niets met sneak gedaan bijvoorbeeld en veel met science, small guns, locksmith en strength. Speech is ook wel fijn. Maar in Fallout is het vooral zo dat je wordt wie je bent Eén van de beste games van deze generatie in ieder geval! Have fun.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 2 november 2009 @ 14:02:30 #142
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_74314722
Grr PS Voucher gekocht, is die DLC nog nergens te bekennen. Had de 29e okt in de Store moeten staan, maar bij Bethesda weten ze ook niet waarom Sony het nog tegenhoudt.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  maandag 2 november 2009 @ 16:20:17 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74319203
Het had in juli al in de store moeten staan geloof ik Ze blijven het uitstellen Hoe ver ben je met de main story Liz? En wat vind je er van?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 2 november 2009 @ 16:57:26 #144
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_74320395
Ik ben nog niet zo heel ver hoor, ik ben vooral sidequests aan het doen en aan het exploren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Ben level 7 geloof ik. Vind het best moeilijk als er veel vijanden tegelijk op me af komen (Mirelurks bijvoorbeeld) maar met veel saven lukt het wel. Ik speel op very easy omdat ik vooral het verhaal wil volgen en niet te veel dood wil gaan.
Nipeng is level 20 en zit dus met smart op Broken Steel te wachten.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  maandag 2 november 2009 @ 17:00:51 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74320516
Ik speelde ook gewoon op easy, dat is geen schande hoor Pas toen ik niet meer dood kon ging ik op extra hard om snel level 30 te halen voor de laatste achievement

Heb je Megaton opgeblazen? Ik gok van niet
  maandag 2 november 2009 @ 17:32:43 #146
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_74321426
Ik weet niet of ik ergens anders nog wel een eigen "huis" kan vinden dus nee
Ik ben natuurlijk wel overal troepjes aan het verzamelen om de boel een beetje aan te kleden, mooie Nuka Cola Truck gevonden voor op de kast, borden en glazen voor de uitzet
pi_74321554
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik weet niet of ik ergens anders nog wel een eigen "huis" kan vinden dus nee
Ik ben natuurlijk wel overal troepjes aan het verzamelen om de boel een beetje aan te kleden, mooie Nuka Cola Truck gevonden voor op de kast, borden en glazen voor de uitzet
Je kunt altijd een eigen huis krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat met dat aankleden heb ik ook gedaan. Heb van het kamertje naast de slaapkamer (waar alleen een tafeltje, stoel en kast staan) een Ammo room gemaakt En in mijn kamer en beneden heb ik veel verschillende wapens netjes neer gezet enzo.....begint wel een beetje op de Sims te lijken

(de Sims: the Nuclear expansion )
Peace through power!!
  donderdag 12 november 2009 @ 21:06:29 #148
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_74647316
DLC in de PlayStation Store
pi_74697548
Ben eindelijk weer beetje up to date... had F3 al gefinished op Xbox 360 (incl DLC..) Nu druk bezig op PS3 met de GOTY.. zwaar buggy op sommige momenten de PS3 versie das wel jammer..
-..// PSN & X360: BasicConduct -..// Change Is For The ReTurded
  zondag 15 november 2009 @ 17:32:49 #150
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74719534
Eindelijk ook eens aan deze game begonnen had hem al een tijdje in huis. Waarom ben ik niet eerder begonnen Wat een heerlijke game zeg, je wordt er helemaal ingezogen.

Level alleen nog niet zo snel (level 3 nu) en doe alleen maar sidequests. Vind het alleen lastig om van tevoren in te schatten of de quests niet te veel boven mijn level zijn, loop nu al naar de rand van de kaart waar Mutants rondlopen
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:54:31 #151
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_74786290
Eergisteren begonnen en nu al 20 uur op de teller staan... WAT een fantastisch game zeg.... voor mij persoonlijk de beste game ooit.

Alleen nog maar sidequests gedaan, wat exploring en een DLC voor het chinese stealth armor. Speel het spel dus stealth en 100% karma, level 9.

Avec stealth field:

Zo loop ik er nu bij
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_74852497
GOTY versie binnen. Dat gaat mooi worden
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 19 november 2009 @ 15:36:08 #153
85962 ioko
I Appear Missing
pi_74852904
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Silv het volgende:
GOTY versie binnen. Dat gaat mooi worden
Wat zijn je plannen?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_74856922
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef ioko het volgende:

[..]

Wat zijn je plannen?
Heb mn punten zoveel mogelijk in intelligence gepropt om zo mn skills een beetje te maxen. Als wapens voornamelijk melee en small guns. Verder een beetje in repair, speach, science en sneak gepropt. Qua karma ga ik me waarschijnlijk een beetje neutraal houden. Gewoon kiezen waar k het meest zin in heb
Net even naar Rivet City gegaan om de intelligence bobblehead te pakken en ben net teruggegaan naar Megaton. Mooi een beetje dingen slaan met mn chinese officer sword
pi_74865815
Ik moet dit spel ook nog steeds spelen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74870491
ja aq je moet je schamen!!
Ik moet nog even gta episodes, brutal legend en demon souls uitspelen, en nog wat forza 3. Dan is het al wel tijd voor godofwar3 en heavy rain. En DAN ga ik aan de fallout 3 goty!
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:34:41 #157
238141 SevD
Boventitel
pi_74887546
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:33 schreef Silv het volgende:

[..]

Heb mn punten zoveel mogelijk in intelligence gepropt om zo mn skills een beetje te maxen. Als wapens voornamelijk melee en small guns. Verder een beetje in repair, speach, science en sneak gepropt. Qua karma ga ik me waarschijnlijk een beetje neutraal houden. Gewoon kiezen waar k het meest zin in heb
Net even naar Rivet City gegaan om de intelligence bobblehead te pakken en ben net teruggegaan naar Megaton. Mooi een beetje dingen slaan met mn chinese officer sword
Good Karma is toch eigenlijk het leukst op de lange termijn
SPOILER
pi_74889662
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef HAL9000S het volgende:
Eergisteren begonnen en nu al 20 uur op de teller staan... WAT een fantastisch game zeg.... voor mij persoonlijk de beste game ooit.

Alleen nog maar sidequests gedaan, wat exploring en een DLC voor het chinese stealth armor. Speel het spel dus stealth en 100% karma, level 9.

[ afbeelding ]

Avec stealth field:

[ afbeelding ]

Zo loop ik er nu bij
Je moet even The Pitt gaan doen. Dan kan je een Assault Rifle met silencer krijgen. Dan word het echt leuk (Heet de Infiltrator of de Perforator als ik me niet vergis)
Peace through power!!
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:04:00 #159
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_74890370
Thanx... heb nu een silenced 10mm, net iets te weinig vuurkracht.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_74893974
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:34 schreef SevD het volgende:

[..]

Good Karma is toch eigenlijk het leukst op de lange termijn
SPOILER
Mjoa bij mn andere playthroughs heb ik altijd megaton laten staan, nu mogen ze wel een keer dood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')