Je kunt het niet echt verkloten eigenlijk. Maar een goed karakter is volgens mij het fijnst spelen. Als je pure evil bent zijn er veel mensen die niets met je te maken willen hebben bijvoorbeeld. De story mode is hoe dan ook uit te spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij kunnen alle users het gewoon spelen.
Maar even iets anders: wat is het beste character of pad dat ik moet volgen? Wat raden jullie mij aan? Ik ben bang dat ik het anders helemaal ga verkloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben level 7 geloof ik. Vind het best moeilijk als er veel vijanden tegelijk op me af komen (Mirelurks bijvoorbeeld) maar met veel saven lukt het wel. Ik speel op very easy omdat ik vooral het verhaal wil volgen en niet te veel dood wil gaan.
Nipeng is level 20 en zit dus met smart op Broken Steel te wachten.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
Je kunt altijd een eigen huis krijgen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik weet niet of ik ergens anders nog wel een eigen "huis" kan vinden dus nee
Ik ben natuurlijk wel overal troepjes aan het verzamelen om de boel een beetje aan te kleden, mooie Nuka Cola Truck gevonden voor op de kast, borden en glazen voor de uitzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat met dat aankleden heb ik ook gedaan. Heb van het kamertje naast de slaapkamer (waar alleen een tafeltje, stoel en kast staan) een Ammo room gemaaktEn in mijn kamer en beneden heb ik veel verschillende wapens netjes neer gezet enzo.....begint wel een beetje op de Sims te lijken
![]()
(de Sims: the Nuclear expansion)
Peace through power!!
Wat zijn je plannen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Silv het volgende:
GOTY versie binnen. Dat gaat mooi worden
Heb mn punten zoveel mogelijk in intelligence gepropt om zo mn skills een beetje te maxen. Als wapens voornamelijk melee en small guns. Verder een beetje in repair, speach, science en sneak gepropt. Qua karma ga ik me waarschijnlijk een beetje neutraal houden. Gewoon kiezen waar k het meest zin in hebquote:
Good Karma is toch eigenlijk het leukst op de lange termijnquote:Op donderdag 19 november 2009 17:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb mn punten zoveel mogelijk in intelligence gepropt om zo mn skills een beetje te maxen. Als wapens voornamelijk melee en small guns. Verder een beetje in repair, speach, science en sneak gepropt. Qua karma ga ik me waarschijnlijk een beetje neutraal houden. Gewoon kiezen waar k het meest zin in heb
Net even naar Rivet City gegaan om de intelligence bobblehead te pakken en ben net teruggegaan naar Megaton. Mooi een beetje dingen slaan met mn chinese officer sword
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet even The Pitt gaan doen. Dan kan je een Assault Rifle met silencer krijgen. Dan word het echt leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef HAL9000S het volgende:
Eergisteren begonnen en nu al 20 uur op de teller staan... WAT een fantastisch game zeg.... voor mij persoonlijk de beste game ooit.
Alleen nog maar sidequests gedaan, wat exploring en een DLC voor het chinese stealth armor. Speel het spel dus stealth en 100% karma, level 9.
[ afbeelding ]
Avec stealth field:
[ afbeelding ]
Zo loop ik er nu bij
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:34 schreef SevD het volgende:
[..]
Good Karma is toch eigenlijk het leukst op de lange termijnMjoa bij mn andere playthroughs heb ik altijd megaton laten staan, nu mogen ze wel een keer doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |