Wat zijn je plannen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef Silv het volgende:
GOTY versie binnen. Dat gaat mooi worden
Heb mn punten zoveel mogelijk in intelligence gepropt om zo mn skills een beetje te maxen. Als wapens voornamelijk melee en small guns. Verder een beetje in repair, speach, science en sneak gepropt. Qua karma ga ik me waarschijnlijk een beetje neutraal houden. Gewoon kiezen waar k het meest zin in hebquote:
Good Karma is toch eigenlijk het leukst op de lange termijnquote:Op donderdag 19 november 2009 17:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb mn punten zoveel mogelijk in intelligence gepropt om zo mn skills een beetje te maxen. Als wapens voornamelijk melee en small guns. Verder een beetje in repair, speach, science en sneak gepropt. Qua karma ga ik me waarschijnlijk een beetje neutraal houden. Gewoon kiezen waar k het meest zin in heb
Net even naar Rivet City gegaan om de intelligence bobblehead te pakken en ben net teruggegaan naar Megaton. Mooi een beetje dingen slaan met mn chinese officer sword
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet even The Pitt gaan doen. Dan kan je een Assault Rifle met silencer krijgen. Dan word het echt leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef HAL9000S het volgende:
Eergisteren begonnen en nu al 20 uur op de teller staan... WAT een fantastisch game zeg.... voor mij persoonlijk de beste game ooit.
Alleen nog maar sidequests gedaan, wat exploring en een DLC voor het chinese stealth armor. Speel het spel dus stealth en 100% karma, level 9.
[ afbeelding ]
Avec stealth field:
[ afbeelding ]
Zo loop ik er nu bij
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:34 schreef SevD het volgende:
[..]
Good Karma is toch eigenlijk het leukst op de lange termijnMjoa bij mn andere playthroughs heb ik altijd megaton laten staan, nu mogen ze wel een keer doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand
Je kunt beter de Wiki lezen om zeker te weten dat je alle sidequests gedaan hebtquote:Op zondag 22 november 2009 19:58 schreef Cool_Runner het volgende:
Moet je echt elk gebouw in geweest zijn om zeker te weten dat je alle sidequest gedaan hebt?
Anchorage is inderdaad niet tof, net als Mothership Zeta oid. Point lookout is wel echt de moeite waard. Heb gehoord dat die samen met The Pitt en Broken Steel de beste DLC zijn. Heb ik de 2 saaie tenminste al gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb vorige week de GOTY versie gekocht. The Pitt vond ik heel gaaf. Nu ben ik bezig met Operation Anchorage maar die vind ik niet leuk. Alleen maar schieten.
Die perks slaan inderdaad nergens op zie ik nuquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:47 schreef Pek het volgende:
Broken Steel is matig hoor, die levelcap naar 30 haalt de hele balans uit het spel. Dat je na de MQ verder kan is wel fijn natuurlijk.
Nope. Dat is t enige wat ik mis op consoles, mods.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef Pek het volgende:
Speel je het op de PC? Mods als FWE en MMM maken het leven een stuk lastiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |