http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3_Xbox360.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja voor de xbox 360,, dus ik zal eens kijken wat die nu kost.
vergeet niet dat de goty versie er aan komtquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja voor de xbox 360,, dus ik zal eens kijken wat die nu kost.
Check de fipoquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer kwam die GOTY nou uit?
Omdat je dan op de PC moet gamenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:53 schreef Pek het volgende:
Dat je dan niet wacht op de PC-versie vind ik onbegrijpelijk, mods enzo
Bugvrij , dat is natuurlijk even wennen voor consolertsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je dan op de PC moet gamen
Een bugvrije game met bugs?quote:Bug Fixes
Fixed issue with VATS calculations not appearing properly for perks (PC)
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, ik kan bij bijvoorbeeld Batman: AA totaal niet voorstellen dat ik het op de pc zou moeten spelen, zou gewoon niet lekker werken denk ik, maar Fallout 3 speelt ongeveer 300x lekkerder op de pc imoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je dan op de PC moet gamen
Pfff, die fix ik zelf wel. Ik heb tenslotte de G.E.C.K. op m'n PCquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toch waren er bugfixes voor de PC
Moet je de GOTY halenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik verlang af en toe nog naar de tijd dat ik voor het eerst Fallout 3 in mijn 360 duwdeAlles was nieuw, alles was mooi.
* Lyzio kruipt onder zijn steen vandaan...quote:
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
* Lyzio kruipt onder zijn steen vandaan...
Is die al uit dan?
Bij gebrek aan fitheid wordt jij dan even mijn informatie-paal. Wat is er anders aan de GOTY? Afgezien van de add-ons die er standaard in zitten dan. Is de main quest ook op de schop gegaan? Zijn de omgevingen anders?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef delano.888 het volgende:
Ja![]()
En vet dat hij is![]()
Iemand fallout 3 normal edition kopen?
Niks, alleen de 5 uitbreidingen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij gebrek aan fitheid wordt jij dan even mijn informatie-paal. Wat is er anders aan de GOTY? Afgezien van de add-ons die er standaard in zitten dan. Is de main quest ook op de schop gegaan? Zijn de omgevingen anders?
wat was dat geweldig jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik verlang af en toe nog naar de tijd dat ik voor het eerst Fallout 3 in mijn 360 duwdeAlles was nieuw, alles was mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |