Dus gewoon met radiosignalen die binnenkomen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op dezelfde manier? Als het goed is heb je die DLC missies gewoon in je missie overzicht staan nu. Het kan overigens wel even duren voordat ze geactiveerd worden.
Voor zover ik weet wel ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus gewoon met radiosignalen die binnenkomen?
Oké. So far nog niks gekregen en heb al een uurtje of vijf in de game zitten. Kan ook zijn dat ik er nog niet goed naar gekeken heb. Dadelijk eens kijken of er rare radiostations bijgekomen zijnquote:
Ik moest ze eerst 'aanzetten' in de start popup waar je je instellingen kan wijzigen. Je kunt ze daar aanvinken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef Lyzio het volgende:
Even een vraagje. Ik heb de Game of the Year-Edition van Fallout 3 onlangs gekocht. Mijn vraag is hoe ik de -voorheen- DLC's start?
X360?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef ioko het volgende:
Ik moest ze eerst 'aanzetten' in de start popup waar je je instellingen kan wijzigen. Je kunt ze daar aanvinken.
Hehe, op de PC, sorry. Wellicht is er op de 360 ook een menu voor? Als ik ze aanzet krijg in namelijk binnen een minuut dat radiosignaal binnen.quote:
Op de pc is het ook een menu buiten het daadwerkelijke spel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef Lyzio het volgende:
Bij mijn Notes en Radio Stations staat niets wat ook maar lijkt op het activeren van welke 'DLC' dan ook..
Zou ik ook zeggen. Volgens mij ontstaan een aantal locaties pas als de DLC actief wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef Lyzio het volgende:
Bij de X360 ingame-settings staat er niks over. Ik heb toch al een goede vijf uur aan het spelen en ik heb nog niks gemerkt van speelbare DLC. Ook al is het natuurlijk geen DLC, maar zit het in de game. Moet ik niet ergens naartoe lopen ofzo? Broken Steel kan pas na het voltooien van de main quest, dat weet ik, maar de rest moet toch gewoon direct speelbaar zijn?
Weet je zeker dat je de 2e disc (met de DLC) hebt geinstalleerd?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef Lyzio het volgende:
Dat zou dan Mothership Zeta moeten starten. Maar ik wil eigenlijk veel liever eerst The PItt en Point Lookout spelen. Op allerlei FAQ's staat dat je het zou kunnen spelen 'the minute you walk ouf of the Vault', maar tot dusver geen enkele aanwijzing.
OMGquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Silv het volgende:
Weet je zeker dat je de 2e disc (met de DLC) hebt geinstalleerd?
Je zou gewoon een hoop radio signals en quest added dingen dr bij moeten krijgen nadat je uit de vault loopt.
Mothership Zeta is echt verrekte saai trouwens. Wat een waardeloze DLC.
....quote:
Nee joh, die aliens waren super grappigquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Silv het volgende:
Mothership Zeta is echt verrekte saai trouwens. Wat een waardeloze DLC.
Alleen die stemmetjes alquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee joh, die aliens waren super grappigOok die data recordings en die mannetjes die je gaat ontdooien zijn ook hilarisch. Ik was volgens mij level 30 toen ik Zeta ging starten en daardoor was het super simpel, maar ik heb zeker gelachen tijdens die missies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |