deed je sowieso al.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Zit ik heel even aan mijn zak te jeuken, faal ik episch![]()
postcount +1 hequote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef beverton het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval wel in gepost, ik ben trots op je
Vader?quote:
sorry zaterdag avond ga ik uit eten met een chimiquote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
postcount +1 he
ik ben trouwens een hoger niveau van je verwacht bevertje
PM me dan even het linkjequote:Op donderdag 10 september 2009 21:23 schreef beverton het volgende:
[..]
sorry zaterdag avond ga ik uit eten met een chimidan maar ik zondag er een paintfestijn over
![]()
xX-i-promise-Xx
neequote:Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef TNA het volgende:
Vijf euro voor degene die beverton een permban geeft.
Had verwacht dat dit veel minder zou zijn.quote:Voor de trekking van donderdag verkocht de Staatsloterij elf miljoen lotnummers. Ruim 68 procent van de verkochte loten bestond uit eenvijfdeloten. Vorige maand was dat in totaal 54 procent van alle verkochte loten. Dat waren er toen in totaal ongeveer negen miljoen.
De rest van het geld, 22 miljoen, schuift door naar de volgende trekking op 10 oktober. Ook dan zit er weer 27,5 miljoen in de jackpot.
Hoiquote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef Noobletio het volgende:
kans dat je op de dag van de trekking overlijdt is 15 keer zo groot als de kans dat je daadwerkelijk de staatslotterij wint.
Gewoon een weetje. Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |