Daar heb je ook wel weer gelijk in, want Huntelaar is veel maar niet een topspitsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:29 schreef MilfLover het volgende:
Yo Dumb&Dumber volgens mij is dit een topic over KJH dus om hier te gaan discussiėren over topspitsen is geheel OFFTOPIC
Ook niet de potentie?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in, want Huntelaar is veel maar niet een topspits
Tja dat is moeilijk te zeggen natuurlijk maar hij is inmiddels ook al 26 en hoeveel beter gaat hij nog worden? Sinds hij bij Ajax weg is is hij niet echt beter geworden. Maar kampien zal Oranje met KJH niet wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ook niet de potentie?
Ik denk dat hij sws het woord kampioen niet kentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Tja dat is moeilijk te zeggen natuurlijk maar hij is inmiddels ook al 26 en hoeveel beter gaat hij nog worden? Sinds hij bij Ajax weg is is hij niet echt beter geworden. Maar kampien zal Oranje met KJH niet worden
Als we iemand daarop gaan beoordelen is het einde zoek. Laten we het lekker houden op het aantal doelpunten dat iemand maakt (of niet maakt) en iemands voetbalkwaliteiten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hoor maar alle Europese topspitsen hebben lekkere wijven
Sjezus man, dat was een grap. ighten upquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als we iemand daarop gaan beoordelen is het einde zoek. Laten we het lekker houden op het aantal doelpunten dat iemand maakt (of niet maakt) en iemands voetbalkwaliteiten.
Ik weet dat het een grap was, ik was alleen bang dat we over de vriendinnen/vrouwen van spelers zouden gaan discussieren. Op jouw vragen kan je op geen enkele vraag ja antwoorden. Het enige wat hij goed kan is op de juiste plaats staan en simpele goals maken. Daarvoor moet je wel het hele elftal aan hem aanpassen en dat zal geen topclub doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sjezus man, dat was een grap. ighten up
Maar hoeveel checks kom je op die lijst tegen. Ik 1
Hij heeft ook een veel te grote stap gemaakt door van Ajax meteen naar Real te gaan. Vind dat gewoon dom als ik eerlijk moet zijn. Hij heeft niet de kwaliteiten om te slagen bij de absolute top.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef MilfLover het volgende:
En KJH die denkt de top aan te kunnen zit weer eens op de bank. Hopen voor hem dat hij in elk geval woensdag tegen Real wat minuutjes maakt.
Dat is niet eens het ergste. Want Real zocht toendertijd een type als RvN en dan is KJH een optie alleen heeft KJH veel minder kwaliteit dan RvN. Maar als je dan vervolgens voor Milan kiest terwijl hij totaal niet past in de manier van voetballen zoals Leonardo die met Milan wil spelen en met een beetje zelfkennis en kritiek had KJH dat zelf ook wel kunnen weten en gewoon naar een andere club gegaan. Oftewel voorlopig gegokt en verloren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft ook een veel te grote stap gemaakt door van Ajax meteen naar Real te gaan. Vind dat gewoon dom als ik eerlijk moet zijn. Hij heeft niet de kwaliteiten om te slagen bij de absolute top.
Nee zeggen tegen Real is ook niet echt een optie, of wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef Happel het volgende:
Hij heeft ook een veel te grote stap gemaakt door van Ajax meteen naar Real te gaan. Vind dat gewoon dom als ik eerlijk moet zijn.
Dat ben ik met je eens.quote:Hij heeft niet de kwaliteiten om te slagen bij de absolute top.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hoor maar alle Europese topspitsen hebben lekkere wijven
Welke van de 2 smilies is het?quote:
alledriequote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke van de 2 smilies is het?
Die zit er lekker in!quote:Op zondag 29 november 2009 22:59 schreef Droathoah het volgende:
Hier geniet ik van. Goed voor 'm.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2e:
En schiet met zijn Moyenne direct weer naar boven. 2 uit 8 onvolledige wedstrijden.quote:Op zondag 29 november 2009 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is nu niet meer de enige aangekochte spits deze zomer met de 0
quote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dan Jan-klaas Huntelaar![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)klashoentelarr_.html
Hij heeft geluk dat Steek nu bij Catania zitquote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef -Jynx- het volgende:
Hopelijk is hij nu ontketend. Wat een beauty van een goal die tweede. Zou mooi zijn als hij nu meer speeltijd krijgt en op dreef kan komen.
Gewelidg!quote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dan Jan-klaas Huntelaar![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)klashoentelarr_.html
Als je een grapje maakt, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat Steek nu bij Catania zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |