Toen ik vanmorgen opstond dacht ik opeens "He, het is warm. Laat ik eens een T-shirt aandoen". Meestal duurt het bij mij heel lang voordat ik eindelijk uit de wurggreep van de trui ben ontsnapt, en ik weet nu dus ook niet of 22 april vroeg of laat is? Wat was dit jaar de eerste dag dat jullie een T-shirt aandeden. En ik weet nu al dat ik stoere verhalen ga krijgen van mensen dei de hele winter alleen maar een T-shirt aan hebben gehad.
vlug de verwarming aan
Gister was het zulk mooi weer dat ik daar vandaag ook op gokte....fout dus
En verder trek ik als ik naar de kroeg ga, altijd iets met korte mouwen aan, omdat het anders veel te warm is, maar dat bedoelde je vast niet
Gisteren gewoon alleen tshirt
Polo's roelen
Ook vanaf een graad of 15 heb ik ze meestal al wel aa. Loop er ook al 2 weken mee ofzo.
Teonanacatl
Moet er ook nog echt niet aan denken me winterjas niet meer aan te hebben.
Tot nu toe altijd onder een blouse of trui.
Waarschijnlijk gaat mn eerste "alleen t-shirtdag" deze week nog wel komen.
Ik stap ik de zomer over van lange mouwen, naar hempjes.
Normaal heb ik nooit een t-shirt aan, maar deze is wel erg mooi en speciaal want heb em van Freud gehad
Zelf ken ik wel een gast die, in de 3 jaar dat ik hem ken, nog nooit een trui heeft gedragen!
Hij draagt alleen maar T-shirts uit de Large met van die "grappige" quotes
(totally not-done IMO!).
Kheb al een paar keer de afgelopen weken in korte broek gelopen
binnen is het altijd lekker warm, dus altijd t-shirt voor mij!
quote:Lol ask around
Op maandag 22 april 2002 10:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beetje vage topictitel.. maar het paste niet helemaal.Toen ik vanmorgen opstond dacht ik opeens "He, het is warm. Laat ik eens een T-shirt aandoen". Meestal duurt het bij mij heel lang voordat ik eindelijk uit de wurggreep van de trui ben ontsnapt, en ik weet nu dus ook niet of 22 april vroeg of laat is? Wat was dit jaar de eerste dag dat jullie een T-shirt aandeden. En ik weet nu al dat ik stoere verhalen ga krijgen van mensen dei de hele winter alleen maar een T-shirt aan hebben gehad.
ik draag bijna niets anders dan shirts
Die vind ik namelijk een stuk verzorgder staan dan zo'n dun shirtje.
Ik draag vaak Soort t-shirt met lange mouwen , en eigenlijk nooit dikke truien ofzo.
En me winterjas hou ik ook nog wel ff aan. In de ochtend ist vet koud en smiddagds eig weer te warm maarja kga geen twee jassen mee neme naar school
quote:Zeg, ik woon wel in het koude noorden.
Op maandag 22 april 2002 11:01 schreef MeneerTim het volgende:
T-shirt?Nu pas?
quote:heb hele dagen een t-shirt aan:-)
Op maandag 22 april 2002 10:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beetje vage topictitel.. maar het paste niet helemaal.Toen ik vanmorgen opstond dacht ik opeens "He, het is warm. Laat ik eens een T-shirt aandoen". Meestal duurt het bij mij heel lang voordat ik eindelijk uit de wurggreep van de trui ben ontsnapt, en ik weet nu dus ook niet of 22 april vroeg of laat is? Wat was dit jaar de eerste dag dat jullie een T-shirt aandeden. En ik weet nu al dat ik stoere verhalen ga krijgen van mensen dei de hele winter alleen maar een T-shirt aan hebben gehad.
S'nachts als pyama en overdag onder de trui, maar nu heb wat mooier weer wordt zal ik eerst maar eens weer mooie nog niet iets versleten te kleine t-shirts gaan halen:-)
quote:Yep, inmiddels loop ik alweer twee dagen in een t-shirt
Op maandag 22 april 2002 11:17 schreef Fannetje het volgende:
* Fannetje heeft sowieso altijd een t-shirt aanTot nu toe altijd onder een blouse of trui.
Waarschijnlijk gaat mn eerste "alleen t-shirtdag" deze week nog wel komen.
quote:Mafketel
Op maandag 22 april 2002 14:49 schreef Tijn het volgende:
Als het zonnetje schijnt, loop ik in korte broek hoorKheb al een paar keer de afgelopen weken in korte broek gelopen
Je geeft trouwens geen antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |