abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72730719
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef mikoxx het volgende:
Leander!

Is babyzwemmen aan te raden trouwens? Of is 'gewoon' zwemmen leuker?
Babyzwemmen! Vandaag weer geweest, Lianne heeft zo'n lol en leert heel veel.
Vandaag hing ze gewoon zelf aan de rand, niemand die haar vast hoefde te houden (* Zweefvliegje trots is )

Ook leuk omdat ze samen zijn met andere babietjes en het leuk is samen liedjes te zingen met z'n allen (al ken ik de helft niet meer).
  maandag 14 september 2009 @ 15:27:28 #299
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72731028
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Elin, gek kind Maar wel leuk..

Lennon zit gewoon het liefst de hele tijd.. en dan een beetje spelen, af en toe evt. tv kijken. En net als Danique kan hij zichzelf ook goed optrekken als je een vinger geeft. Danique en Lennon doen elkaar na lijkt het wel.
Het lijkt er wel op inderdaad
pi_72731320
Haha die Elin
Merel zegt haha als ze hoera bedoelt (dan doen wij hiep hiep en gooit zij haar handen in ligt met daarbij : Haaaaahaaaaaaa). En ze zegt jaja als ze mij roept

Diaan, Sara vond masseren ook vreselijk, zij was ook zo'n rustige goedzak, maar was als baby echt niet knuffelig of aanrakerig. Grappig eigenlijk, dat masseren niet prettig is voor alle baby's, ben er zelf namelijk dol op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72731770
Tess vindt masserern soms best lekker. Maar ook lang niet altijd
Fuente, ik hebbem gevonden! Thanxxx!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')