Kameraadski!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga naar de USSR (Ja zoek dat maar op Google of Wikipedia uit, wat dat betekent.). Met de gordijntjes spelen, kijken of het nog van ijzer is.
Ik ben boos en dan krijg je datquote:Op donderdag 10 september 2009 19:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik had geen adem meer over aan het einde.
Wanneer ga je emigreren? Gisteren?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef FoXje het volgende:
In wat voor kutland leven we waarin ik net geld gegeven heb aan de kankerbestrijding, en prins pils en zijn geblondeerde Argentijnse (en slecht Nederlands pratende) vrouw op onze kosten vakantie aan het houden zijn in NY, en daar ook nog gebouwen weggeven aan de USA![]()
Ik ga niet emigreren, maar zou graag zien dat oa het koningshuis gewoon verdwijnt.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer ga je emigreren? Gisteren?
Mooi.
Good riddance.
Komt er een trein aan of zo? Is de brug open of dicht gegaan. Houdt het ijs het nog niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Goede betrekkingen met Amerika onderhouden, dat is economisch inderdaad wel het domste dat je kunt doen!
Oh nee, wacht...
checkquote:
Is er leven op Pluto?quote:
Het Noorden leeft, het Zuiden slaaptquote:
Metaforisch om de activiteit weer te gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |