Zag dat ook staan jaquote:Op donderdag 10 september 2009 19:33 schreef Biskwie het volgende:
en/of rekeningen zijn kut als je uit elkaar gaat
ik heb het gehad met mijn ex vriendin, komt er op neer dat je samen naar de bank moet om de rekening om te laten zetten op haar naam, stel je voor dat je knallende ruzie hebt :S... je moet samen, heb het geprobeerd om alleen te doen, dat gaat dus niet :S
ik open de volgende keer gewoon een normale rekening, en daar moet ze maar bij storten, gewoon zorgen dat je niet teveel plus staat, en dat je niet in het rood kan komen te staanquote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef Kaar68 het volgende:
Klopt, erg lastig in zo'n situatie. Helemaal als jij de rekening (na roodstand) net hebt aangezuiverd zodat je die samen kunt gaan opzeggen, en ex trekt hem vervolgens weer in het rood (ook meegemaakt). Stand moet nul zijn voordat je kunt afsluiten.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:33 schreef Biskwie het volgende:
en/of rekeningen zijn kut als je uit elkaar gaat
ik heb het gehad met mijn ex vriendin, komt er op neer dat je samen naar de bank moet om de rekening om te laten zetten op haar naam, stel je voor dat je knallende ruzie hebt :S... je moet samen, heb het geprobeerd om alleen te doen, dat gaat dus niet :S
Dat dus, als je argument is dat het lastig is om een rekening op te heffen als je uit elkaar gaat als je zo'n rekening wil openen moet je jezelf afvragen of de basis van je relatie goed is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:34 schreef Essebes het volgende:
[..]
tsja, als je in je leven alles moet laten, 'omdat het ooit mis kan gaan' dan ga je een verdomd saai leven krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |