abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72620438
Ik heb twee priverekeningen en een en/of rekening bij de ING (voormalige postbank rekeningen).

Met 1 van die 2 priverekeningen doe ik niks en deze wil ik omzetten naar een tweede en/of rekening, kan dit?
FCT
pi_72620518
De ING is nu nog gewoon te bereiken... Maar ik gok dat dat gewoon kan, voor zover ik weet zit er geen limiet aan het aantal gezamenlijke rekeningen dat je mag afsluiten.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_72620593
Ja, dat kan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 10 september 2009 @ 19:33:38 #4
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_72621431
en/of rekeningen zijn kut als je uit elkaar gaat

ik heb het gehad met mijn ex vriendin, komt er op neer dat je samen naar de bank moet om de rekening om te laten zetten op haar naam, stel je voor dat je knallende ruzie hebt :S... je moet samen, heb het geprobeerd om alleen te doen, dat gaat dus niet :S
aka. De statman
pi_72621498
Ja heb het gevonden hoor, thanks
FCT
pi_72621523
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:33 schreef Biskwie het volgende:

ik heb het gehad met mijn ex vriendin, komt er op neer dat je samen naar de bank moet om de rekening om te laten zetten op haar naam, stel je voor dat je knallende ruzie hebt :S... je moet samen, heb het geprobeerd om alleen te doen, dat gaat dus niet :S
Zag dat ook staan ja maar moet wat he....!
FCT
  donderdag 10 september 2009 @ 19:36:49 #7
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_72621537
Klopt, erg lastig in zo'n situatie. Helemaal als jij de rekening (na roodstand) net hebt aangezuiverd zodat je die samen kunt gaan opzeggen, en ex trekt hem vervolgens weer in het rood (ook meegemaakt). Stand moet nul zijn voordat je kunt afsluiten.
~gedachten zijn meestal geen feiten~
  donderdag 10 september 2009 @ 20:07:14 #9
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_72622616
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef Kaar68 het volgende:
Klopt, erg lastig in zo'n situatie. Helemaal als jij de rekening (na roodstand) net hebt aangezuiverd zodat je die samen kunt gaan opzeggen, en ex trekt hem vervolgens weer in het rood (ook meegemaakt). Stand moet nul zijn voordat je kunt afsluiten.
ik open de volgende keer gewoon een normale rekening, en daar moet ze maar bij storten, gewoon zorgen dat je niet teveel plus staat, en dat je niet in het rood kan komen te staan
aka. De statman
pi_72634218
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:33 schreef Biskwie het volgende:

tsja, als je in je leven alles moet laten, 'omdat het ooit mis kan gaan' dan ga je een verdomd saai leven krijgen
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_72634406
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:34 schreef Essebes het volgende:

[..]

tsja, als je in je leven alles moet laten, 'omdat het ooit mis kan gaan' dan ga je een verdomd saai leven krijgen
Dat dus, als je argument is dat het lastig is om een rekening op te heffen als je uit elkaar gaat als je zo'n rekening wil openen moet je jezelf afvragen of de basis van je relatie goed is.
pi_72635468
Je kunt je vriendin ook machtigen op je rekening, ipv als mederekeninghouder toevoegen. Dan heeft ze geen volledige rechten namelijk. En als het een keer mis gaat, kun je per direct haar pas opzeggen en de machtiging kun je natuurlijk laten beeindigen.
pi_72635874
Daar spreekt natuurlijk niet echt vertrouwen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')