abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72618784
Ik sta ingeschreven bij uitzendbureau A, en daar heb ik mijn loonheffingskorting aan staan. Tot en met week 38 werk ik alleen voor uitzendbureau A.

Nou heb ik me ingeschreven bij uitzendbureau B, en daarvoor ga ik in week 39 werken. Als dit goed gaat, ga ik daar ook in de weken 41, 43 en 44 werken. In de weken ertussen en erna werk ik waarschijnlijk nog voor uitzendbureau A, en daarna ook weer voor uitzendbureau B.
Per week ziet het er dus zo uit:

t/m week 38: A
week 39: B
week 40: A
week 41: B
week 42: A
week 43: B
week 44: B
week 45: A

Met andere woorden, de verschillende uitzendbureaus wisselen elkaar een aantal keer af. Ik werk nooit in één dezelfde week voor verschillende uitzendbureaus. Beide uitzendbureaus storten het salaris per week.

Kan ik nu bij uitzendbureau B ook mijn loonheffingskorting aan laten staan?
pi_72618833
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef ladasa het volgende:

Kan ik nu bij uitzendbureau B ook mijn loonheffingskorting aan laten staan?
Nee.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_72618944
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:18 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee.
Waarom niet? Werkte tot een aantal jaren geleden ook voor twee uitzendbureaus, soms zelfs in dezelfde week en had dit gewoon aan gezet bij beide. Geen problemen mee gehad.
pi_72618992
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef McDucky het volgende:

[..]

Waarom niet? Werkte tot een aantal jaren geleden ook voor twee uitzendbureaus, soms zelfs in dezelfde week en had dit gewoon aan gezet bij beide. Geen problemen mee gehad.
Het mag gewoon niet.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_72619107
Het kán eventueel wel, maar zoals FH al zegt, het mag niet.
pi_72619470
Nee, mag niet. Dat geld vraag je volgend jaar gewoon lekker terug en das een leuk spaarcentje Alhoewel.. zo veel is het niet denk ik als het zo kort is
pi_72626052
En als ik het per week 39 aan laat zetten bij uitzendbureau B (en uit bij uitzendbureau A), daarna in week 40 weer aan bij A en uit bij B, en zo steeds veranderen. Mag dat wel? Het effect voor je loon is dan toch hetzelfde?
Hoe vaak mag je dit eigenlijk wijzigen?
  donderdag 10 september 2009 @ 21:41:27 #8
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_72626261
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:36 schreef ladasa het volgende:
En als ik het per week 39 aan laat zetten bij uitzendbureau B (en uit bij uitzendbureau A), daarna in week 40 weer aan bij A en uit bij B, en zo steeds veranderen. Mag dat wel? Het effect voor je loon is dan toch hetzelfde?
Hoe vaak mag je dit eigenlijk wijzigen?
Je kunt het alleen veranderen per verloningsperiode aangifteperiode van de werkgever, dus per maand of 4-weken.
Waarom überhaupt zoveel rompslomp op de hals halen voor die paar euro's die je bij het doen van je aangifte ook zult ontvangen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ManAtWork op 10-09-2009 22:30:57 ]
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_72628168
Verloningsperiode is bij beide uitzendbureaus per week.
En waarom? Het gaat om een paar honderd euro die ik in dan in december graag al heb.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:33:34 #10
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_72628387
Sorry, het gaat om de aangifteperiode van de werkgever. Wisselen per week zit er dus niet in.
En een paar honderd euro? Als ik de heffingskorting en de arbeidskorting bij elkaar tel en dat deel door 52 weken kom ik op ongeveer 7 tientjes per week. En dan ga ik ervan uit dat je gebruik kunt maken van de maximale heffingskorting en arbeidskorting.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')