Als je er een hebt, kun je er niet omheen...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:55 schreef Tja..1986 het volgende:
iTunes is sowieso een kut programma. Ook compleet zinloos. Ook trouwens de reden dat ik nooit een Ipod zal kopen.
er zijn programma's om dingen op je ipod te gooien, waardoor je geen itunes nodig hebquote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Als je er een hebt, kun je er niet omheen...
Precies daarom moet je ook gewoon een andere mediaspeler kopen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Als je er een hebt, kun je er niet omheen...
Wat is daar dan mis mee?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Mensen die iTunes gebruiken om muziek af te spelen
Leuk he, lekker trollen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Op Windows.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Op windows is inderdaad wat minder geslaagd. Die Bonjour service die ongevraagd geinstalleerd wordt is al een reden om dat installeren niet te doen.quote:
Misschien omdat windows pc's vele malen goedkoper zijn. En je hoort echt geen verschil hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op windows is inderdaad wat minder geslaagd. Die Bonjour service die ongevraagd geinstalleerd wordt is al een reden om dat installeren niet te doen.
Aan de andere kant: waarom zou je eigenlijk Windows gebruiken voor het afspelen van muziek, terwijl een Mac toch zoveel mooier is?
Weet iemand ook wat die Bonjour service precies is? Ben het ook een aantal keer tegen gekomen.....maar kan het niet goed plaatsten, al weet ik dat het bij installatie van itunes is gekomen.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op windows is inderdaad wat minder geslaagd. Die Bonjour service die ongevraagd geinstalleerd wordt is al een reden om dat installeren niet te doen.
Aan de andere kant: waarom zou je eigenlijk Windows gebruiken voor het afspelen van muziek, terwijl een Mac toch zoveel mooier is?
Het draait ook traag met OS X. Het is gewoon een bagger zwaar programma. Al heb je een 88-core CPU op 54 Ghz, het draait gewoon traag.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef TimKuik het volgende:
iTunesWat een triest bagger programma. Oh en als je PC er traag door word raad ik je aan een nieuwe te kopen.
iTunes is bij mij absoluut niet traag. Wellicht misschien de oudere versies maar 8 en 9 zijn bij mij nooit traag geweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het draait ook traag met OS X. Het is gewoon een bagger zwaar programma. Al heb je een 88-core CPU op 54 Ghz, het draait gewoon traag.
Simpele ziel ben je ook hè. Waarom zou je een Mac kopen om muziek af te spelen en niet een PC? Die Mac is echt niet beter hoor. Pfff..quote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
8 draait op een laatste gen iMac niet geheel okselfris.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
iTunes is bij mij absoluut niet traag. Wellicht misschien de oudere versies maar 8 en 9 zijn bij mij nooit traag geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |