abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72617894
goedendag mensen.

ik heb een probleem met een energiebedrijf, ik zit al jaren met redelijke tevredenheid bij Essent. nu krijg ik tot grote verbazing gister een brief op mijn deurmat dat het contract per 30-09-09 stopt.

essent gebeld, aan een medewerker mijn probleem uitgelegd met dat ik van niks wist hoe het wat, per 1 juli heb ik nog en drie jarig contract afgesloten met essen. zei wist mij na enig uitzoekwerk te vertellen dat ik dan overga naar energie direct, werkelijk nog nooit gehoord van die maatschappij.

kortom ik energie direct bellen, wat blijkt het zijn nog grotere eikels als essent nu moet ik allerlei dingen gaan opsturen aan hun een kopie paspoort en een begeleidende brief, met klantnummer

dat ga ik dus morgen even doen, maar zijn hier mensen die ervaring hebben met die maatschappij en tips hebben om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen ???

wie kan mij helpen ??

groet norro-tje

ps weet niet of het topic hier goed staat
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_72618417
Grappig, want Energie:direct is een dochter van Essent.
pi_72618534
Op welke manier heb je dat nieuwe contract afgesloten?
pi_72618582
Dat soort dingen waren toch verleden tijd? Er is eens een hele heisa over geweest, ook nog bij kassa of zo'n programma
pi_72619192
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:08 schreef DJKoster het volgende:
Op welke manier heb je dat nieuwe contract afgesloten?
dat nieuwe contract met essent telefonisch, heb hier thuis gewoon dat contract liggen met datums enz, maar geen woord over energie direct.
(__/)
pi_72619208
Energie:direct is een 100% dochter van Essent, ze zullen hun klanten bestand wel wat willen uitbreiden. Vast ergens de kleine lettertjes gemist? Overigens is Energiedirect één van de "goedkopere" lijkt me op zich dus geen drama.
pi_72619220
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dat nieuwe contract met essent telefonisch, heb hier thuis gewoon dat contract liggen met datums enz, maar geen woord over energie direct.
Het zou toch zo moeten zijn dat zolang jij niks ondertekend dat er niks verandert?
pi_72620783
dat dacht ik ook, nu moet ik wel zeggen ik heb in oktober 2008 onderzoek gedaan voor een eventuele overstap en de kosten vergelijken van diverse bedrijven, echter ik was mijn conclusie dat ik lekker bij essen blijf.
(__/)
  zaterdag 12 september 2009 @ 04:22:56 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_72666060
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Het zou toch zo moeten zijn dat zolang jij niks ondertekend dat er niks verandert?
Zo zou het moeten zijn ja

Maar je hebt tegenwoordig dat die gesprekken opgenomen worden en dan dat je dan een keer ja moet zeggen op het juiste moment en dan schijn je ook vast te zitten aan een contract.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')