FOK!forum / Klaagbaak / UPC
Keesbroekheiddonderdag 10 september 2009 @ 17:12
Sinds maandagmiddag hebben wij geen telefoon meer. De lijn blijft **** niemand kan ons meer bellen en wij kunnen zelf ook niet meer bellen.
Wij hebben met UPC gebeld en nu komt de monteur pas op 23 sept.
Dat betekent dat wij voor een tijdje zonder telefoon zitten ,wat wij dus ronduit klote en onbeschoft vinden. Dat heb ik namelijk ook tegen de klantenservice gezegd, maar blijkbaar hebben ze het zo druk dat ze je in moeten plannen in een agenda. Hebben jullie misschien enig idee hoe wij dit proces sneller kunnen verlopen e.d.? Wij blijven van mening dat ze ook eerder kunnen komen.
De service van UPC is beslist erg slecht en ook niet bepaald klantvriendelijk.
Soohrdonderdag 10 september 2009 @ 17:13
bel ze eens op
ColtZ40donderdag 10 september 2009 @ 17:14
De helft van de telefoonrekening betalen.
_evenstar_donderdag 10 september 2009 @ 17:14
weet je wel zeker dat je de telfoon via de modem hebt aangesloten ?
zovtydonderdag 10 september 2009 @ 17:15
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Hebben jullie misschien enig idee hoe wij dit proces sneller kunnen verlopen e.d.?
Vraag het eens persoonlijk aan de dame van de receptie, met een helm op en een draaiende kettingzaag in d'r beeldscherm.
wisedonderdag 10 september 2009 @ 17:15
UPC
TNT POST > UPC
Soohrdonderdag 10 september 2009 @ 17:16
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef wise het volgende:
UPC
TNT POST > UPC
je bedoelt stuur ze een briefje?
DjinNdonderdag 10 september 2009 @ 17:16
UPC
ouderejongeredonderdag 10 september 2009 @ 17:17
Haal je modem van het stroom, wacht 10 seconde en plug hem weer in.
LieveJufdonderdag 10 september 2009 @ 17:17
Heb je het modem al eens van het stroom afgehaald/gereset?
Laviathandonderdag 10 september 2009 @ 17:19
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)

punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen

punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)

punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
Keesbroekheiddonderdag 10 september 2009 @ 17:19
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef LieveJuf het volgende:
Heb je het modem al eens van het stroom afgehaald/gereset?
Ik heb alles al tevergeefs geprobeerd, anders zou ik natuurlijk geen contact met hun opgenomen hebben.
LostFormatdonderdag 10 september 2009 @ 17:20
UPC is het grootste kankerbedrijf wat er is.

Ben 4 maanden bezig geweest om aangesloten te worden. Wat een totaal incompetent zooitje is het daar. Geld moeten betalen om het terug te kunnen krijgen , werknemers die elke keer weer wat anders zeggen, constant beloftes niet nakomen. Fijn zo'n monopolie.
Keesbroekheiddonderdag 10 september 2009 @ 17:21
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)

punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen

punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)

punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
punt 1 en 3 doe ik altijd al maar ik zal punt 2 zeker doen aangezien ik geen dienst krijg (telefonie) van mijn betaalde geld.
classpcdonderdag 10 september 2009 @ 17:22
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)

punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen

punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)

punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
Bij de KPN was de monteur zelfs 2 dagen te vroeg
Mr.Cooperdonderdag 10 september 2009 @ 17:27
Mail of bel ze.
Dragoriusdonderdag 10 september 2009 @ 17:29
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef Keesbroekheid het volgende:

[..]

punt 1 en 3 doe ik altijd al maar ik zal punt 2 zeker doen aangezien ik geen dienst krijg (telefonie) van mijn betaalde geld.
1 tip > wel blijven betalen en dit achteraf laten verrekenen. Het is heel moeilijk hard te krijgen (zie ook de algemene voorwaarden van UPC) dat jij recht meent te hebben op onthouden van betaling. Voor jezelf bijhouden wanneer je de storing hebt gemeld en wanneer deze is opgelost. Dan heb je over die periode recht op een vergoeding.

Stoppen met betalen = niet de juiste weg iig, dan bezorg je jezelf altijd meer shit dan andersom.
Laviathandonderdag 10 september 2009 @ 17:31
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef classpc het volgende:

[..]

Bij de KPN was de monteur zelfs 2 dagen te vroeg
je kent UPC dan niet goed genoeg... x)
Ik ben er eindelijk vanaf... Glasvezel \o/
LieveJufdonderdag 10 september 2009 @ 17:34
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Keesbroekheid het volgende:

[..]

Ik heb alles al tevergeefs geprobeerd, anders zou ik natuurlijk geen contact met hun opgenomen hebben.
Was maar un idee
helldeskrdonderdag 10 september 2009 @ 17:37
Check ff je PM...
Marksterdonderdag 10 september 2009 @ 17:37
upc
bluufdonderdag 10 september 2009 @ 17:37
Alsof een monteur een VOIP probleem op kan lossen.
Ik heb jarenlang kabelmodems ondersteund en als internet gewoon werkt dan gaat die monteur een VOIP storing echt niet op kunnen lossen (tenzij het modem vervangen moet worden, maarja, dan hadden ze ook net zo goed een modem op kunnen sturen).
kievit19donderdag 10 september 2009 @ 17:48
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)

punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen

punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)

punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
als je dat formulier niet tekent draait de monteur dan niet gewoon om naar de volgende klant?
Dragoriusdonderdag 10 september 2009 @ 17:50
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef kievit19 het volgende:

[..]

als je dat formulier niet tekent draait de monteur dan niet gewoon om naar de volgende klant?
Buiten dat zouden die voorwaarden al telefonisch door moeten zijn gegeven, zonder akkoord van de voorwaarden mag de monteur ook niks doen nee
helldeskrdonderdag 10 september 2009 @ 18:02
nog een pm
gebrokenglasdonderdag 10 september 2009 @ 18:03
UPC zal zich beroepen op het feit dat je particulier bent. Iets met algemene voorwaarden.
Zipportaldonderdag 10 september 2009 @ 18:21
TS waarom stuur je ze geen PM?
GuitarJJdonderdag 10 september 2009 @ 18:27
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Sinds maandagmiddag hebben wij geen telefoon meer. De lijn blijft **** niemand kan ons meer bellen en wij kunnen zelf ook niet meer bellen.
Wij hebben met UPC gebeld en nu komt de monteur pas op 23 sept.
Dat betekent dat wij voor een tijdje zonder telefoon zitten ,wat wij dus ronduit klote en onbeschoft vinden. Dat heb ik namelijk ook tegen de klantenservice gezegd, maar blijkbaar hebben ze het zo druk dat ze je in moeten plannen in een agenda. Hebben jullie misschien enig idee hoe wij dit proces sneller kunnen verlopen e.d.? Wij blijven van mening dat ze ook eerder kunnen komen.
De service van UPC is beslist erg slecht en ook niet bepaald klantvriendelijk.
UPC heeft wel een spycentrum ofzo Wij belden een keer met de klacht dat de mediabox weer is kut deed (geen uitzending gemist, beeld loopt vast, knoppen werken niet, etc.)
Komt die vent opeens met allemaal gegevens van ons (adres, namen, dat we de mediabox aanhadden, in welk menu we zaten etc. hij kon blijkbaar meekijken). Dat speuren ze blijkbaar meteen op
Dragoriusdonderdag 10 september 2009 @ 18:34
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

UPC heeft wel een spycentrum ofzo Wij belden een keer met de klacht dat de mediabox weer is kut deed (geen uitzending gemist, beeld loopt vast, knoppen werken niet, etc.)
Komt die vent opeens met allemaal gegevens van ons (adres, namen, dat we de mediabox aanhadden, in welk menu we zaten etc. hij kon blijkbaar meekijken). Dat speuren ze blijkbaar meteen op
Dat hebben ze niet hoor. Wel nummerherkenning bijvoorbeeld Zal dus stom toeval zijn of een goede analyse nav het telefoongesprek
helldeskrdonderdag 10 september 2009 @ 18:35
Alles behalve welk menu je zit
Aan de nummerherkenning weet je welke klant het is en dan is het analyseren van de box een peuleschil ...