abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 17:12:19 #1
269746 Keesbroekheid
Gedurfd adverteren doe je hier
pi_72616818
Sinds maandagmiddag hebben wij geen telefoon meer. De lijn blijft **** niemand kan ons meer bellen en wij kunnen zelf ook niet meer bellen.
Wij hebben met UPC gebeld en nu komt de monteur pas op 23 sept.
Dat betekent dat wij voor een tijdje zonder telefoon zitten ,wat wij dus ronduit klote en onbeschoft vinden. Dat heb ik namelijk ook tegen de klantenservice gezegd, maar blijkbaar hebben ze het zo druk dat ze je in moeten plannen in een agenda. Hebben jullie misschien enig idee hoe wij dit proces sneller kunnen verlopen e.d.? Wij blijven van mening dat ze ook eerder kunnen komen.
De service van UPC is beslist erg slecht en ook niet bepaald klantvriendelijk.
voor maar ¤5,- per 2 weken. PM me.
pi_72616834
bel ze eens op
pi_72616861
De helft van de telefoonrekening betalen.
  donderdag 10 september 2009 @ 17:14:52 #4
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72616884
weet je wel zeker dat je de telfoon via de modem hebt aangesloten ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72616888
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Hebben jullie misschien enig idee hoe wij dit proces sneller kunnen verlopen e.d.?
Vraag het eens persoonlijk aan de dame van de receptie, met een helm op en een draaiende kettingzaag in d'r beeldscherm.
  donderdag 10 september 2009 @ 17:15:32 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72616907
UPC
TNT POST > UPC
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72616940
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef wise het volgende:
UPC
TNT POST > UPC
je bedoelt stuur ze een briefje?
pi_72616956
UPC
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_72616976
Haal je modem van het stroom, wacht 10 seconde en plug hem weer in.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_72616982
Heb je het modem al eens van het stroom afgehaald/gereset?
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
  donderdag 10 september 2009 @ 17:19:27 #11
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72617044
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)

punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen

punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)

punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  donderdag 10 september 2009 @ 17:19:34 #12
269746 Keesbroekheid
Gedurfd adverteren doe je hier
pi_72617052
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef LieveJuf het volgende:
Heb je het modem al eens van het stroom afgehaald/gereset?
Ik heb alles al tevergeefs geprobeerd, anders zou ik natuurlijk geen contact met hun opgenomen hebben.
voor maar ¤5,- per 2 weken. PM me.
pi_72617093
UPC is het grootste kankerbedrijf wat er is.

Ben 4 maanden bezig geweest om aangesloten te worden. Wat een totaal incompetent zooitje is het daar. Geld moeten betalen om het terug te kunnen krijgen , werknemers die elke keer weer wat anders zeggen, constant beloftes niet nakomen. Fijn zo'n monopolie.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 10 september 2009 @ 17:21:52 #14
269746 Keesbroekheid
Gedurfd adverteren doe je hier
pi_72617120
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)

punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen

punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)

punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
punt 1 en 3 doe ik altijd al maar ik zal punt 2 zeker doen aangezien ik geen dienst krijg (telefonie) van mijn betaalde geld.
voor maar ¤5,- per 2 weken. PM me.
  donderdag 10 september 2009 @ 17:22:50 #15
78498 classpc
I don't like change
pi_72617149
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)

punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen

punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)

punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
Bij de KPN was de monteur zelfs 2 dagen te vroeg
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_72617323
Mail of bel ze.
Roken is lekker
pi_72617409
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef Keesbroekheid het volgende:

[..]

punt 1 en 3 doe ik altijd al maar ik zal punt 2 zeker doen aangezien ik geen dienst krijg (telefonie) van mijn betaalde geld.
1 tip > wel blijven betalen en dit achteraf laten verrekenen. Het is heel moeilijk hard te krijgen (zie ook de algemene voorwaarden van UPC) dat jij recht meent te hebben op onthouden van betaling. Voor jezelf bijhouden wanneer je de storing hebt gemeld en wanneer deze is opgelost. Dan heb je over die periode recht op een vergoeding.

Stoppen met betalen = niet de juiste weg iig, dan bezorg je jezelf altijd meer shit dan andersom.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 17:31:53 #18
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72617496
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef classpc het volgende:

[..]

Bij de KPN was de monteur zelfs 2 dagen te vroeg
je kent UPC dan niet goed genoeg... x)
Ik ben er eindelijk vanaf... Glasvezel \o/
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_72617609
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Keesbroekheid het volgende:

[..]

Ik heb alles al tevergeefs geprobeerd, anders zou ik natuurlijk geen contact met hun opgenomen hebben.
Was maar un idee
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_72617693
Check ff je PM...
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_72617701
upc
  donderdag 10 september 2009 @ 17:37:45 #22
76108 bluuf
Powershell fan
pi_72617705
Alsof een monteur een VOIP probleem op kan lossen.
Ik heb jarenlang kabelmodems ondersteund en als internet gewoon werkt dan gaat die monteur een VOIP storing echt niet op kunnen lossen (tenzij het modem vervangen moet worden, maarja, dan hadden ze ook net zo goed een modem op kunnen sturen).
  donderdag 10 september 2009 @ 17:48:40 #23
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_72618033
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)

punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen

punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)

punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
als je dat formulier niet tekent draait de monteur dan niet gewoon om naar de volgende klant?
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_72618071
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef kievit19 het volgende:

[..]

als je dat formulier niet tekent draait de monteur dan niet gewoon om naar de volgende klant?
Buiten dat zouden die voorwaarden al telefonisch door moeten zijn gegeven, zonder akkoord van de voorwaarden mag de monteur ook niks doen nee
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72618391
nog een pm
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:03:48 #26
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72618414
UPC zal zich beroepen op het feit dat je particulier bent. Iets met algemene voorwaarden.
How can I make this topic about me?
pi_72618966
TS waarom stuur je ze geen PM?
pi_72619175
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Sinds maandagmiddag hebben wij geen telefoon meer. De lijn blijft **** niemand kan ons meer bellen en wij kunnen zelf ook niet meer bellen.
Wij hebben met UPC gebeld en nu komt de monteur pas op 23 sept.
Dat betekent dat wij voor een tijdje zonder telefoon zitten ,wat wij dus ronduit klote en onbeschoft vinden. Dat heb ik namelijk ook tegen de klantenservice gezegd, maar blijkbaar hebben ze het zo druk dat ze je in moeten plannen in een agenda. Hebben jullie misschien enig idee hoe wij dit proces sneller kunnen verlopen e.d.? Wij blijven van mening dat ze ook eerder kunnen komen.
De service van UPC is beslist erg slecht en ook niet bepaald klantvriendelijk.
UPC heeft wel een spycentrum ofzo Wij belden een keer met de klacht dat de mediabox weer is kut deed (geen uitzending gemist, beeld loopt vast, knoppen werken niet, etc.)
Komt die vent opeens met allemaal gegevens van ons (adres, namen, dat we de mediabox aanhadden, in welk menu we zaten etc. hij kon blijkbaar meekijken). Dat speuren ze blijkbaar meteen op
pi_72619416
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

UPC heeft wel een spycentrum ofzo Wij belden een keer met de klacht dat de mediabox weer is kut deed (geen uitzending gemist, beeld loopt vast, knoppen werken niet, etc.)
Komt die vent opeens met allemaal gegevens van ons (adres, namen, dat we de mediabox aanhadden, in welk menu we zaten etc. hij kon blijkbaar meekijken). Dat speuren ze blijkbaar meteen op
Dat hebben ze niet hoor. Wel nummerherkenning bijvoorbeeld Zal dus stom toeval zijn of een goede analyse nav het telefoongesprek
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72619459
Alles behalve welk menu je zit
Aan de nummerherkenning weet je welke klant het is en dan is het analyseren van de box een peuleschil ...
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')