Vraag het eens persoonlijk aan de dame van de receptie, met een helm op en een draaiende kettingzaag in d'r beeldscherm.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Hebben jullie misschien enig idee hoe wij dit proces sneller kunnen verlopen e.d.?
Ik heb alles al tevergeefs geprobeerd, anders zou ik natuurlijk geen contact met hun opgenomen hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef LieveJuf het volgende:
Heb je het modem al eens van het stroom afgehaald/gereset?
punt 1 en 3 doe ik altijd al maar ik zal punt 2 zeker doen aangezien ik geen dienst krijg (telefonie) van mijn betaalde geld.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)
punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen
punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)
punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
Bij de KPN was de monteur zelfs 2 dagen te vroegquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
punt 1: niet zomaar het papier ondertekenen waar de monteur mee aan komt zetten als hij aanbelt, er staat dat je het eens bent met de voorwaarden. (¤25 voorrijkosten bijv. te betalen als het aan jullie ligt)
punt 2: niet de hele telefoonrekening betalen, schadevergoeding eisen als je het wel moet doen
punt 3: bij de monteur blijven als hij aan het oplossen gaat, kan je veel moeite schelen voor de volgende keer (aka zelf doen)
punt 4: ze komen niet eerder dan de dag die ze aangegeven hebben, ookal probeer je het.
1 tip > wel blijven betalen en dit achteraf laten verrekenen. Het is heel moeilijk hard te krijgen (zie ook de algemene voorwaarden van UPC) dat jij recht meent te hebben op onthouden van betaling. Voor jezelf bijhouden wanneer je de storing hebt gemeld en wanneer deze is opgelost. Dan heb je over die periode recht op een vergoeding.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
punt 1 en 3 doe ik altijd al maar ik zal punt 2 zeker doen aangezien ik geen dienst krijg (telefonie) van mijn betaalde geld.
je kent UPC dan niet goed genoeg... x)quote:Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Bij de KPN was de monteur zelfs 2 dagen te vroeg
Was maar un ideequote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Ik heb alles al tevergeefs geprobeerd, anders zou ik natuurlijk geen contact met hun opgenomen hebben.
als je dat formulier niet tekent draait de monteur dan niet gewoon om naar de volgende klant?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
Buiten dat zouden die voorwaarden al telefonisch door moeten zijn gegeven, zonder akkoord van de voorwaarden mag de monteur ook niks doen neequote:Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef kievit19 het volgende:
[..]
als je dat formulier niet tekent draait de monteur dan niet gewoon om naar de volgende klant?
UPC heeft wel een spycentrum ofzoquote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Sinds maandagmiddag hebben wij geen telefoon meer. De lijn blijft **** niemand kan ons meer bellen en wij kunnen zelf ook niet meer bellen.
Wij hebben met UPC gebeld en nu komt de monteur pas op 23 sept.
Dat betekent dat wij voor een tijdje zonder telefoon zitten ,wat wij dus ronduit klote en onbeschoft vinden. Dat heb ik namelijk ook tegen de klantenservice gezegd, maar blijkbaar hebben ze het zo druk dat ze je in moeten plannen in een agenda. Hebben jullie misschien enig idee hoe wij dit proces sneller kunnen verlopen e.d.? Wij blijven van mening dat ze ook eerder kunnen komen.
De service van UPC is beslist erg slecht en ook niet bepaald klantvriendelijk.
Dat hebben ze niet hoor. Wel nummerherkenning bijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
UPC heeft wel een spycentrum ofzoWij belden een keer met de klacht dat de mediabox weer is kut deed (geen uitzending gemist, beeld loopt vast, knoppen werken niet, etc.)
Komt die vent opeens met allemaal gegevens van ons (adres, namen, dat we de mediabox aanhadden, in welk menu we zaten etc. hij kon blijkbaar meekijken). Dat speuren ze blijkbaar meteen op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |