Waar?quote:Op zondag 6 september 2009 13:20 schreef hartje. het volgende:
er zijn nu ook caramelpepernoten zijn die ook nieuwe?
Ik had daar een zak van gehaald om uit te proberen. Kwam er afgelopen week achter dat die over datum wasquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef The_Hives het volgende:
in het vorige topic stond volgens mij de (tijdelijke) Honey Mustard chips van Lays. Op zich best lekker, maar geen topper
Ik zag ze vandaag bij de AH liggen. Geen idee of het lekker is.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:23 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Ik had daar een zak van gehaald om uit te proberen. Kwam er afgelopen week achter dat die over datum was
zijn best lekker, maar ik raad je aan om er niet te veel van te eten want danquote:
ik zag ze bij de hoogvliet, 2 euro voor een klein zakjequote:Op donderdag 10 september 2009 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag bij de AH liggen. Geen idee of het lekker is.
Bij zo ongeveer elke supermarkt, iig AH en de Jumbo. Is van Bolletje en ik vond het erg lekker.quote:
Op de barbeknoei gegooid? Zien er wel goed uit!quote:Op zondag 6 september 2009 18:36 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was erg smakelijk.
Iemand al uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:19 schreef Trusten het volgende:
Dit lijkt me echt ont-zet-tend vies:
Fruitfilet Appel
[ afbeelding ]
[..]
Jup, heb ze opgenomen in mn assortiment. Lijkt me alleen geen topper. Verpakking is een beetje oudbollig, maar wie weetquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef computergirl het volgende:
heeft iemand deze al ergens gezien:
[ afbeelding ]
Is het ook niet, de afbeeldingskoppeling verwijst naar een site met info over Frankrijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef Fogel het volgende:
Ik zie Findus in de winkelwagen liggen, wist niet eens dat dat ook in Nederland verkrijgbaar was.
Ik vind de pringles cheese en pepper van die range wel vreemd maar ook wel lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Pringels wasabi![]()
*Heb het ingekocht maar nog niet geproefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |