Klopt het kan me echt geen fuck schelen als ze ergens in joegoslavie of rwanda elkaar bruut uitmoorden, maar als ze een puppie pijn doen...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef wise het volgende:
video met dierenmishandeling =
video met onthoofding van mensen =
raar maar waar
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef 3keernix het volgende:
Mensen die dieren mishandelen gewoon een nekschot geven
want? jij bent zo een loser die denkt dat de mensheid maar alles mag maken, omdat wij zogenaamd het superieure ras zijn?quote:
Ik ben anti partij voor de dieren maar dierenmishandelaars mogen echt gruwelijke pijnen lijden, ik haat dat soort mensen bijna meer dan dat ik zigeuners haat.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef onearmedman het volgende:
TS is een boomknuffelaar die voor Partij voor de Dieren stemt.
bijna dan he,quote:Op donderdag 10 september 2009 16:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben anti partij voor de dieren maar dierenmishandelaars mogen echt gruwelijke pijnen lijden, ik haat dat soort mensen bijna meer dan dat ik zigeuners haat.
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef Markster het volgende:
[..]
want? jij bent zo een loser die denkt dat de mensheid maar alles mag maken, omdat wij zogenaamd het superieure ras zijn?
quote:
Ga je eens zorgen maken om de eigen soort in plaats van wat pauperbeestenquote:Er zijn tekenen dat de AIDS-epidemie in Zuid-Afrika sneller groeit dan waar ook ter wereld. Een kwart van de volwassenen is er besmet met het HIV-virus. Naar schatting telde het land vorig jaar in totaal meer dan zes miljoen seropositieven. Per jaar overlijden nu al enkele honderdduizenden mensen ten gevolge van AIDS. Over zeven jaar zullen dat er, zo wordt verwacht, jaarlijks 700 à 850 duizend per jaar zijn. Zuid-Afrika maakt deel uit van de Afrikaanse regio ten zuiden van de Sahara, waar eind 2000 maar liefst 25,3 miljoen van de wereldwijd in totaal 36,1 miljoen seropositieven leefden. Deze regio is daarmee de grootse AIDS-haard ter wereld.
kansloos figuur.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga je eens zorgen maken om de eigen soort in plaats van wat pauperbeesten
We zijn het superieure ras.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef Markster het volgende:
[..]
want? jij bent zo een loser die denkt dat de mensheid maar alles mag maken, omdat wij zogenaamd het superieure ras zijn?
mensen
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga je eens zorgen maken om de eigen soort in plaats van wat pauperbeesten
zo ontzettend superieur dat we ons eigen planeet vernielen, wauw wat superierquote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef onearmedman het volgende:
[..]
We zijn het superieure ras.
Omdat ik 6 miljoen Zuid-Afrikanen met aids belangrijker vind dan die paar duizend mishandelde dieren?quote:
Over 150/200 jaar zitten we toch al op andere planeten, boeiequote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Markster het volgende:
[..]
zo ontzettend superieur dat we ons eigen planeet vernielen, wauw wat superier
Wij kunnen het tenminste. En moet je na gaan wat een CO2 er in de lucht komt van al dat geadem van die beesten.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Markster het volgende:
[..]
zo ontzettend superieur dat we ons eigen planeet vernielen, wauw wat superier
Wel eens gekeken hoe het hier in Nederland gaat? Enig idee waar je biefstukje van de AH vandaan komt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:14 schreef Markster het volgende:
wat bezielt die mensen toch, zit nu animal cops south africa te kijken op animal planet, zie je allerlei dieren die gewoon geen water, voedsel onderdak etc krijgen, kippen zo slap dat ze niet eens kunnen staan, puur voor de verkoop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |