WPA Personalquote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Armageddon het volgende:
Is je modem beveiligd? WPA? WEP?
Ja, hij connect alleen met de router niet met het internetquote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je de WPA key/wachtwoord?
Komt eraanquote:Op donderdag 10 september 2009 15:40 schreef Armageddon het volgende:
Druk eens op status weergeven en dan nog een screenshotje.
firewall,afstand van router ?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:43 schreef Graseter het volgende:
Nu heb ik trouwens wel internet maar dat is dan weer over 2 minuten over
Ik heb al een paar keer internet gehad dat maar 2 minuten duurde
Mijn iPod heeft wel gewoon internet op dezelfde afstand.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef amvrosios het volgende:
[..]
firewall,afstand van router ?
ik zie in het laatste plaatje, de rechter kadertje staan: IP V6 beperkt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:02 schreef Graseter het volgende:
ik kan wel op steam etc maar niet naar sites
Als ik op school zit heb ik gewoon prima internetquote:Op zondag 13 september 2009 17:08 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
ik zie in het laatste plaatje, de rechter kadertje staan: IP V6 beperkt.
Klik eens in dat venstertje (die rechtse dus) op eigenschappen, en vink IP v6 eens uit? Even opnieuw opstarten, en het zou nu goed moeten werken. Vista blijft kut met netwerkverbindingen.
-edit, zie jouw bewerkte ScreenShot:
[ afbeelding ]
Probeer het nou maar gewoonquote:Op maandag 14 september 2009 19:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik op school zit heb ik gewoon prima internet
Nee werkt nietquote:Op maandag 14 september 2009 20:15 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Probeer het nou maar gewoon
Wat krijg je nu precies? Nog steeds beperkte verbindingsmogelijkheden? Bij IPv6? Of bij IPv4 ?quote:
IPv6 uitgevinkt en nog steeds alleen steam etc.quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wat krijg je nu precies? Nog steeds beperkte verbindingsmogelijkheden? Bij IPv6? Of bij IPv4 ?
Staat allow multicast from network aan in je router? Zo niet, ff aanzetten, wil wel eens helpen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
IPv6 uitgevinkt en nog steeds alleen steam etc.
Op andere netwerken doet iet het gewoon dus het moet denk ik aan me router liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |