quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meer![]()
"
- Wat doet er niet dan?
"JA DAT ZEG IK TOCH, HIJ DOET HET GEWOON NIET"
Ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meer![]()
"
- Wat doet er niet dan?
"JA DAT ZEG IK TOCH, HIJ DOET HET GEWOON NIET"
Ik had het enige uitgebreide antwoord met alle startup locatiesquote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou het hem duidelijk zijn??
Een ananas met kaas erin of een kaas met ananas erinquote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
ik krijg een orgasme van ananaskaas![]()
![]()
Maak eens een lijst wat je wèl wilt laten opstarten. Dit kan je allemaal uitzetten:quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.
[..]
Consider it done.
Op het kasteelplein. Ga je nog?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef Allure_ het volgende:
Omg, vanavond draait mijn held Roog.
Nu koken.
Housequakequote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef Allure_ het volgende:
Omg, vanavond draait mijn held Roog.
Nu koken.
O daarquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het kasteelplein. Ga je nog?
quote:LONDEN - Een Britse man mag in de komende tien jaar geen dieren houden, omdat hij een kat dwong tot het inhaleren van cannabis. Een rechtbank in South Shields in het noordoosten van Engeland heeft dat donderdag bepaald.
De 20-jarige Mark Kane had de kat in een tas gestopt. Daarna blies hij de rook van een joint in de tas. Vervolgens zwaaide hij de tas met de kat rond zijn hoofd. Met zijn mobiele telefoon maakte Kane opnames van de versufte kat.
De rechter zei dat de jonge Brit de kat onnodig heeft laten lijden. Kane was niet de eigenaar van de kat; hij paste erop. Sinds het incident is het huisdier verdwenen.
Dat is best wel gay als je niet eens in hotmail zelf je mail kan laten forwarden naar je gmailquote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ha-ha met je Windows computer. Je verdiende loon!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een ananas met kaas erin of een kaas met ananas erin
quote:
Ja, even eten en dan aan den zuipquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het kasteelplein. Ga je nog?
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...quote:
Diggy Dex is er ookquote:
Ja, ik snap het niet helemaal, bij mij gebeurt dat automatisch. Dat m'n hotmail-mail naar m'n g-mail wordt verstuurd dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is best wel gay als je niet eens in hotmail zelf je mail kan laten forwarden naar je gmail![]()
![]()
Waarom verpest je mijn figuurlijke klaarkomen?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...
Ik ga toch eerder voor samengeperste smegmaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...
Hihi. Ik moet je ook wel een beetje gelijk geven.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat handig en omdat Google.Ik ben een Google-slaaf en laat me graag misbruiken door de zoekgigant.
Dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ha-ha met je Windows computer. Je verdiende loon!
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthoudenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi. Ik moet je ook wel een beetje gelijk geven.![]()
Iedereen moet werken hier, ik moet nog ff rondbellen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, even eten en dan aan den zuip.
Jij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |