abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72612438
Laatst had ik dikke vertraging rond Utrecht met de trein, meer dan een uur. Dus ik zo'n formulier opsturen zodat ik 4,54 terug zou krijgen. Krijg ik nu zo'n maand later een brief terug die op het volgende neer komt;

Onze excuses van de vertraging, maar helaas kunnen wij uw verzoek niet inwilligen. Uw studenten (OV) kaart nummer is nog niet bij ons bekend.

Wat een dikke onzin!! Allereerst heb ik deze gewoon op het formulier ingevuld. En ten tweede moet je ook altijd een kopie maken van je OV-kaart, dus daar staat het nummer ook nog eens op. Nu denkt NS er dus onderuit te komen op deze manier, omdat ik een student ben, dus waarschijnlijk te lui om opnieuw een brief te versturen met postzegel ook nog!

Maar helaas, nu zijn ze toch nog 4,10 euro kwijt straks.

Klacht: NS liegt
pi_72612468
Wat een winst 4,10 terug maar wel geld kwijt van 2x postzegel, envelop, papier en inkt
Haters gonna hate.
pi_72612508
Het gaat om het principe zeker?

Ik ben er niet aan, die geld terug bij vertraging.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72612537
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een winst 4,10 terug maar wel geld kwijt van 2x postzegel, envelop, papier en inkt
Heb ik anders toen ik nog met de trein reisde naar school flink van geprofiteerd.
Toen had je ook nog een internetsite met alle vertragingen op, speciaal voor het geld terugvragen kan ik me herinneren.

Volgens mij had ik toen op schooljaarbasis ¤ 75- gedeclareerd en uitbetaald gekregen
U MAD?
pi_72612655
Hier nooit problemen met geld terug krijgen, heb dan ook geen ov maar een jaartrajectkaart
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_72612744
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb ik anders toen ik nog met de trein reisde naar school flink van geprofiteerd.
Toen had je ook nog een internetsite met alle vertragingen op, speciaal voor het geld terugvragen kan ik me herinneren.

Volgens mij had ik toen op schooljaarbasis ¤ 75- gedeclareerd en uitbetaald gekregen
TVP voor link.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72612749
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef IkWilbert het volgende:
Hier nooit problemen met geld terug krijgen, heb dan ook geen ov maar een jaartrajectkaart
Maar jij bent een klant die ze graag willen houden.

Ik ben een 'luie student, die herrie schopt en het OV toch maar gratis krijgt'.

Overigens is het 1x postzegel, want de eerste envelop met formulier die je stuurt is gratis.
pi_72612800
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef appelsjap het volgende:

[..]

TVP voor link.
Volgens mij bestaat die site niet meer, mocht niet meer.

Denk dat er genoeg mensen zijn die in de periode begin 00's daar gebruik van hebben gemaakt
U MAD?
pi_72612823
Postzegel? Gewoon nogmaals in die gratis envelop duwen. Sterker nog: stuur hem meteen in tweevoud
censuur :O
  donderdag 10 september 2009 @ 13:47:37 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_72612990
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef IkWilbert het volgende:
Same here, levert me toch gauw een gratis kratje bier per maand op

En postzegels? Het kan gewoon via mijn.ns.nl
pi_72613214
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Same here, levert me toch gauw een gratis kratje bier per maand op

En postzegels? Het kan gewoon via mijn.ns.nl
Alleen abo en ov houders.
Ik sta ook regelmatig een uur of aantal uren te wachten tussen amsterdam en geldermalsen, krijg het geld wel terug maar vervangend vervoer is duurder.
Er rijden bijvoorbeeld ook geen bussen tussen utrecht en amsterdam.
Dus of je wacht tot de treinen rijden, of een vriend bellen, of een taxi.

NS en ProFailrail
pi_72613472
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:

[..]

Overigens is het 1x postzegel, want de eerste envelop met formulier die je stuurt is gratis.
Sinds wanneer is een OV 'gratis'?
pi_72613884
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef boyv het volgende:

[..]

Ik haalde even een aantal vooroordelen aan over studenten Ze staan niet voor niks tussen aanhalingstekens.
pi_72613978
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En daarom moet deze regeling van de NS, dankzij kutfraudeurs zoals jij, voor de OV-jaarkaarten wat mij betreft afgeschaft worden.
pi_72614002
TS is arm en probeert zo geld te krijgen
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72614368
Als je het online kan doen is het natuurlijk veel beter dan heb je in elk geval nog ¤ 4.10 terug.

De treinen gaan hier de laatste tijd ook niet helemaal op tijd. Maar het is elke keer maar een vertraging van 10 minuten maar als je 5 dagen 10 minuten vertraging heb is het toch 50 minuten in totaal wat je kwijt bent aan wachten.
Haters gonna hate.
pi_72614447
NS
pi_72614498
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef boyv het volgende:

[..]

Sinds wanneer niet?
pi_72614603
Ik heb al minstens 20 keer ¤4.nogwat terug gekregen met mijn studenten OV.

Wil prima dus!
pi_72614604
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat die site niet meer, mocht niet meer.

Denk dat er genoeg mensen zijn die in de periode begin 00's daar gebruik van hebben gemaakt
Ik wissel altijd vertragingsinfo uit met vrienden van me, die voor hun studie heel ergens anders heen moeten dan ik. Werkt ook prima hoor

Tot hoe lang kan je die dingen trouwens nog inleveren? Heb er net nog een paar gevonden van anderhalf jaar geleden
pi_72615662
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Sinds wanneer niet?
Lever hem te laat in en je weet dat hij niet gratis is
pi_72615791
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Sja, ik heb gewoon netjes m'n diploma gehaald EN op tijd ingeleverd en er geen cent voor betaald dus..
pi_72616677
NS
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
pi_72616710
1X gedaan, kreeg ik maar 2 euro nogwat terug ipv de 7,40 euro die ik claimde.

Ach, ik was al blij dat ik überhaupt iets terugkreeg
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72616712
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Sja, ik heb gewoon netjes m'n diploma gehaald EN op tijd ingeleverd en er geen cent voor betaald dus..
Ik ook maar de bedragen schijnen niet misselijk te zijn.. En weet het niet zeker maar volgens mij kon je er ook voor kiezen geen OV jaarkaart te nemen en daardoor meer stufi te krijgen.. maar zoals ik al zei dat weet ik niet zeker, want dat is voor mij nooit echt een optie geweest
pi_72616725
NS
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 10 september 2009 @ 17:14:51 #27
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_72616883
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:

[..]

Die hele pauperzooi wordt overeind gehouden door de OV-kaart, daarom is hij ook ingevoerd.
pi_72616999
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Wel 6x zo goedkoop als het abbo van de NS zelf

Maandnetabbo: 330 euro oid.
Maand te laat je OV-kaart inleveren: 130 euro

Kan je alleen niet in het weekend
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')