Heb ik anders toen ik nog met de trein reisde naar school flink van geprofiteerd.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een winst 4,10 terug maar wel geld kwijt van 2x postzegel, envelop, papier en inkt
TVP voor link.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb ik anders toen ik nog met de trein reisde naar school flink van geprofiteerd.
Toen had je ook nog een internetsite met alle vertragingen op, speciaal voor het geld terugvragen kan ik me herinneren.
Volgens mij had ik toen op schooljaarbasis ¤ 75- gedeclareerd en uitbetaald gekregen
Maar jij bent een klant die ze graag willen houden.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef IkWilbert het volgende:
Hier nooit problemen met geld terug krijgen, heb dan ook geen ov maar een jaartrajectkaart
Volgens mij bestaat die site niet meer, mocht niet meer.quote:
Same here, levert me toch gauw een gratis kratje bier per maand opquote:Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef IkWilbert het volgende:
Hier nooit problemen met geld terug krijgen, heb dan ook geen ov maar een jaartrajectkaart
Alleen abo en ov houders.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here, levert me toch gauw een gratis kratje bier per maand op![]()
En postzegels? Het kan gewoon via mijn.ns.nl
Sinds wanneer is een OV 'gratis'?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Maar jij bent een klant die ze graag willen houden.
Ik ben een 'luie student, die herrie schopt en het OV toch maar gratis krijgt'.
Overigens is het 1x postzegel, want de eerste envelop met formulier die je stuurt is gratis.
Ik haalde even een aantal vooroordelen aan over studentenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een OV 'gratis'?
En daarom moet deze regeling van de NS, dankzij kutfraudeurs zoals jij, voor de OV-jaarkaarten wat mij betreft afgeschaft worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb ik anders toen ik nog met de trein reisde naar school flink van geprofiteerd.
Toen had je ook nog een internetsite met alle vertragingen op, speciaal voor het geld terugvragen kan ik me herinneren.
Volgens mij had ik toen op schooljaarbasis ¤ 75- gedeclareerd en uitbetaald gekregen
Sinds wanneer niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een OV 'gratis'?
Ik wissel altijd vertragingsinfo uit met vrienden van me, die voor hun studie heel ergens anders heen moeten dan ik. Werkt ook prima hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die site niet meer, mocht niet meer.
Denk dat er genoeg mensen zijn die in de periode begin 00's daar gebruik van hebben gemaakt
Sja, ik heb gewoon netjes m'n diploma gehaald EN op tijd ingeleverd en er geen cent voor betaald dus..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Lever hem te laat in en je weet dat hij niet gratis is
Ik ook maar de bedragen schijnen niet misselijk te zijn.. En weet het niet zeker maar volgens mij kon je er ook voor kiezen geen OV jaarkaart te nemen en daardoor meer stufi te krijgen.. maar zoals ik al zei dat weet ik niet zeker, want dat is voor mij nooit echt een optie geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sja, ik heb gewoon netjes m'n diploma gehaald EN op tijd ingeleverd en er geen cent voor betaald dus..
Die hele pauperzooi wordt overeind gehouden door de OV-kaart, daarom is hij ook ingevoerd.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Maar jij bent een klant die ze graag willen houden.
Ik ben een 'luie student, die herrie schopt en het OV toch maar gratis krijgt'.
Overigens is het 1x postzegel, want de eerste envelop met formulier die je stuurt is gratis.
Wel 6x zo goedkoop als het abbo van de NS zelfquote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Lever hem te laat in en je weet dat hij niet gratis is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |