Door niet met de auto te gaan heb je geld bespaartquote:Op donderdag 10 september 2009 12:58 schreef 3keernix het volgende:
Klacht: Door niet met de auto te gaan ben ik geen miljonair
50 euro en hij is van jou!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef 3keernix het volgende:
Welke FOKKER wil zijn lot afstaan?
Het is niet zo dat iedere winkel een voorraadje heeft. Op is gewoon overal op.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:59 schreef wise het volgende:
dan ga je naar de AH, verkoopt ze ook
Volgens mij zijn die daar ook op, het gaat denk ik via een centrale?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:59 schreef wise het volgende:
dan ga je naar de AH, verkoopt ze ook
Gast..:') die dingen kosten 15 euro, wil wel een heel lot geen 1/5e.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
50 euro en hij is van jou!![]()
Ik zou toch nooit een lot verkopen. Ook niet weggeven trouwens. Stel er valt 27,5 miljoen op (ja, de kans is kleiner dan dat je door de bliksem geraakt wordt, maar toch is er vanavond iemand ineens miljonair), dan wordt je toch gek?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
50 euro en hij is van jou!![]()
Dit is me éérste staatslot ooit die ik gekocht hebquote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit een lot verkopen. Ook niet weggeven trouwens. Stel er valt 27,5 miljoen op (ja, de kans is kleiner dan dat je door de bliksem geraakt wordt, maar toch is er vanavond iemand ineens miljonair), dan wordt je toch gek?
Edit: morgen is die van mij trouwens zeer waarschijnlijk wel te koop![]()
Door geen lot te kopen ook!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Door niet met de auto te gaan heb je geld bespaart
Er is dit jaar al een dode gevallen door de bliksem dus nu is het de buurt voor de 27,5 miljoenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit een lot verkopen. Ook niet weggeven trouwens. Stel er valt 27,5 miljoen op (ja, de kans is kleiner dan dat je door de bliksem geraakt wordt, maar toch is er vanavond iemand ineens miljonair), dan wordt je toch gek?
Edit: morgen is die van mij trouwens zeer waarschijnlijk wel te koop![]()
Bij mijn weten zijn niet alle loten weg hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:22 schreef etidoc het volgende:
Dus alle loten zijn verkocht ? Nou, dan is de reclamecampagne van de Staatloterij succesvol geweest. 9 miljoen sukkels die hun geld hebben gebracht om 1 persoon multimiljonair te maken(+ een paar andere leuke prijsjes natuurlijk)
Nou ja : ik ben ook 1 van die 9 miljoen sukkels.... Maaruh, als ik toch morgen rijk ben
LEES het topic.....quote:Op donderdag 10 september 2009 13:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij mijn weten zijn niet alle loten weg hoor.
Voor 27,5 miljoen euro mag je de mijne hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef 3keernix het volgende:
Welke FOKKER wil zijn lot afstaan?
Ja en nu?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |