Is dat per volwassene of per huis?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:56 schreef Lonaa het volgende:
5 dacht ik, alleen voor eigen gebruik.
De politie gaat meestal uit van een cm of 50 max per plant, in het geval van het maximale aantal planten (5)quote:Op donderdag 10 september 2009 13:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het was idd voor eigen gebruik maar de hoogte was rond de 1.9 / 2.0m.
Dat betekent dat het oogluikend toegelaten wordt. Maar de politie heeft het recht om het in beslag te nemen. Je krijgt er tot een bepaalde hoeveelheid alleen geen boete of gevangenisstraf voor.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben niet de dupe he ik kweek niet maar de buren![]()
Vreemde is dat de politie zegt dat er geen wietplanten mogen worden gekweekt in de tuin, en dit vind ik dus niet terug idem als hier als op internet.
Valt wel mee. Mijn broer heeft in de tuin wiet gekweekt en het is prima spul. Het is iets minder sterk dan dat je het met lampen zou kweken, maar het meeste spul is toch te sterk voor me.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:16 schreef Armageddon het volgende:
2.) Je krijgt er kudt wiet van.
Wat hoog!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:16 schreef Armageddon het volgende:
Je moet die dingen ook niet buiten neerzetten.
1.) Ze worden snel geruimd omdat de buren gaan lopen zeiken
2.) Je krijgt er kudt wiet van.
Gewoon 5 planten binnen neerzetten en een mooie lamp er boven.
1.) Niemand heeft er last van.
2.) Je hebt goeie wiet.
p.s. ik had ze ook buiten staan een keer. Was wel een aardig suc6 toen kwa plant. Kwa roken was het wat minder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, je kan beter toppen maar ik vond dit ook wel aardig.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat hoog!.
Als men zoiets in de tuin wilt houden, is het dan niet beter om te snoeien, ook voor een betere oogst?
Oh prachtig.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt, je kan beter toppen maar ik vond dit ook wel aardig.
De buurvrouw van 80 zat er een keer naast met een plantengids. Ze kon het niet vinden.
Geweldigquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef Armageddon het volgende:
De buurvrouw van 80 zat er een keer naast met een plantengids. Ze kon het niet vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |