abonnement Unibet Coolblue
pi_84824512
Ik kijk tegenwoordig alleen Trucks en af en toe Nationwide. Loop overigens nog wel 2 or 3 races achter. Cup is leuk om live te kijken, echter om naderhand 3 uur of langer te gaan kijken terwijl ik al weet wie er gewonnen heeft gaat me te ver.

Komend weekend Cup en Nationwide at the Glen. Die races ga ik dus wel kijken (en zorgen dat ik de uitslag niet weet ;)). Piquet maakt z'n debuut in Nationwide. Ben benieuwd wat hij gaat laten zien. Verwacht toch wel top 10.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:57:09 #252
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84825103
Ik heb het hele seizoen van alle series bijna bekeken (en opgeslagen), misschien dat ik er nog een videosamenvatting van maak :P

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik kijk tegenwoordig alleen Trucks en af en toe Nationwide. Loop overigens nog wel 2 or 3 races achter. Cup is leuk om live te kijken, echter om naderhand 3 uur of langer te gaan kijken terwijl ik al weet wie er gewonnen heeft gaat me te ver.

Komend weekend Cup en Nationwide at the Glen. Die races ga ik dus wel kijken (en zorgen dat ik de uitslag niet weet ;)). Piquet maakt z'n debuut in Nationwide. Ben benieuwd wat hij gaat laten zien. Verwacht toch wel top 10.
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_84825790
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Hammer20 het volgende:
Ik heb het hele seizoen van alle series bijna bekeken (en opgeslagen),
[..]


_O_


Kijken jullie nog ander oval series? Ik vind persoonlijk dirt oval racing, b.v. World of Outlaws Sprint Cars, WoO Late Models en Lucas Oil Late Models nog leuker dan races of verharde ovals.

Helaas zijn deze series moeilijk te vinden op internet. Als je geluk hebt worden ze af en toe op RU of P gepost.
pi_84825863
Had me echt voorgenomen dit jaar alle races van de nascar te kijken, maar ik hou t gewoon niet bij... Hoe zit dat met die Amerikanen, hebben die geen leven ofzo? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Atreidez op 03-08-2010 20:44:02 ]
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:34:32 #255
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84826610
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

_O_


Kijken jullie nog ander oval series? Ik vind persoonlijk dirt oval racing, b.v. World of Outlaws Sprint Cars, WoO Late Models en Lucas Oil Late Models nog leuker dan races of verharde ovals.

Helaas zijn deze series moeilijk te vinden op internet. Als je geluk hebt worden ze af en toe op RU of P gepost.
Ik heb het al druk om de drie NASCAR series te kijken :P
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:35:06 #256
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84826629
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef Atreidez het volgende:
Had me echt voorgenomen dit jaar alle races van de nascar te kijken, maar ik hou t gewoon niet bij... Hoe zit met die Amerikanen, hebben die geen leven ofzo? :D
Het erge is nog dat er meer reclame is dan race vaak :P
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_84826997
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Hammer20 het volgende:

[..]

Het erge is nog dat er meer reclame is dan race vaak :P
Ja, vind je het gek met een race van 4 uur waarin amper wat gebeurt ;) Zelfs de geknipte downloads zijn 3gb+
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:54:18 #258
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84827380
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja, vind je het gek met een race van 4 uur waarin amper wat gebeurt ;) Zelfs de geknipte downloads zijn 3gb+
alstie 3 GB is, dan is er altijd wel wat gebeurd :P. Het mooie is nog dat in de Pre-Race HELEMAAL geen reclame is. Tijdens de race echter om de 15 minuten :') Ik ben altijd blij dat mijn broadcaster dan altijd naar HotPass gaat :D
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_84829852
Hotpass?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:29:25 #260
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84832117
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Beach het volgende:
Hotpass?
DirectTV Nascar's HotPass. Je hebt dan per race vijf coureurs, waarbij je "naast" de coureur kan zitten(Junior, Kurt Busch, Harvick kom je vaak tegen) en daar wordt de reclame verkleint in beeld gebracht en het geluid (van de reclame) uitgezet
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_84835896
Lulz, wordt zojuist uitgenodigd voor een of ander forum van IZOD Indycar/IZOD in Ohio om daar vragen te kunnen stellen over de nieuwe 2010 auto :P. Alleen jammer dat ze de tickets niet betalen :( Zou wel wat vragen hebben xD

Probeer verder zo veel mogelijk te volgen, kijk ook altijd Race Rewind om de high lights mee te krijgen, alleen nog steeds geen verstand wie bij welke auto hoort :'(
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:32:56 #262
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84842825
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Ermanon het volgende:

Probeer verder zo veel mogelijk te volgen, kijk ook altijd Race Rewind om de high lights mee te krijgen, alleen nog steeds geen verstand wie bij welke auto hoort :'(
Als je alle drie de series volgt, raak je helemaal te draad kwijt :P. Zeker omdat de coureurs niet nummer vast zijn(uitzonderingen daar gelaten).

Kyle Busch rijdt altijd met #18 (in de truck series was dit vroeger #81).
Edwards rijdt in de sprint cup met #99 en in de Nationwide met #60
Harvick rijdt spint cup met #29 en de nationwide/trucks met #33, daarnaast is vrouw (Delena) teambaas van een andere coureur in de nationwide :') (zorgt voor leuke situaties).
Daarnaast hebben alle auto's per serie minimaal twee verschillende paintschemes :')

En dan heb ik het nog geeneens over de families die rondcrossen, ook een drama :P
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_84843210
Verplichting van minimaal 2 verschillende paintschemes is volgens mij niet waar. Ik het dat althans nog nooit gehoort.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:01:26 #264
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84843366
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Verplichting van minimaal 2 verschillende paintschemes is volgens mij niet waar. Ik het dat althans nog nooit gehoort.
Het is geen verplichting, maar volgens mij heb ik elke auto in de nationwide en sprint al een keer in een andere kleur gezien :P
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:17:47 #265
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84843760
De Toyota Sponsafier loopt ook nog steeds, deze auto's zijn gemaakt door fans en gaan ook echt rijden. Ik weet alleen niet of Kyle Busch er zo blij mee is :P (de auto met de meeste stemmen op dit moment >> http://www.sponsafier.com/share/286214)
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_84844271
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Hammer20 het volgende:
De Toyota Sponsafier loopt ook nog steeds, deze auto's zijn gemaakt door fans en gaan ook echt rijden. Ik weet alleen niet of Kyle Busch er zo blij mee is :P (de auto met de meeste stemmen op dit moment >> http://www.sponsafier.com/share/286214)
:D! Zou wel pro zijn als ie ermee rijdt :P! Volgens stemt iedereen daarom ook op deze, om die erin te krijgen })
pi_84844310
Auto met de meeste stemmen :')
http://www.sponsafier.com/#/gallery/view/344125

Lang leve 4chan
pi_84844591
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef Hammer20 het volgende:

[..]

Het is geen verplichting, maar volgens mij heb ik elke auto in de nationwide en sprint al een keer in een andere kleur gezien :P
Andere liveries heeft vaak als reden dat sponsoren maar voor een x-aantal races hoofdsponsor zijn. Bovendien geeft een andere livery, ook al blijft de sponsor hetzelfde, extra publiciteit. Ik snap om die reden niet dat men dit niet in F1 doet. Jaguar heeft dit volgens mij wel een aantal jaar gedaan tijdens de GP van Monaco.
pi_84844635
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:38 schreef Ermanon het volgende:

[..]

:D! Zou wel pro zijn als ie ermee rijdt :P! Volgens stemt iedereen daarom ook op deze, om die erin te krijgen })
En Kyle wordt toch al zoveel uitgejouwd door de Rednecks. Wordt met deze Toyota alleen maar erger. :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:09:34 #270
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84845069
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

En Kyle wordt toch al zoveel uitgejouwd door de Rednecks. Wordt met deze Toyota alleen maar erger. :')
In de commercial waarin die auto zit, heeftie een bijpassend roze race-overall _O-. "Who doesn't love kittens and baby seals", te droog :')
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_84845260
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:09 schreef Hammer20 het volgende:

[..]

In de commercial waarin die auto zit, heeftie een bijpassend roze race-overall _O-. "Who doesn't love kittens and baby seals", te droog :')
"I love love" :').

Hoop echt dat ie ballen heeft en dit gewoon doet, zou wel de actie zijn, ook qua PR :P Btw, in dit ontwerp heeft ik ook ene roze overall met my little pony :7
Toyota staat achter haar woorden/afspraken, dus als wij zeggen wij laten de auto rijden met de meeste stemmen, doen wij dat ook :P

Hebben we dus straks een /b/ en een love car op de baan :') . Zullen de rednecks erg leuk vinden >:)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:27:30 #272
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_84845638
Voor diegene die geen idee hebben waar we het over hebben hierbij de commercials :)

An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_84846307
Even een FOK! auto gemaakt, moet nog gekeurd worden :') . Denk niet dat hem dat wordt...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:13:49 #274
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_84847124
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Andere liveries heeft vaak als reden dat sponsoren maar voor een x-aantal races hoofdsponsor zijn. Bovendien geeft een andere livery, ook al blijft de sponsor hetzelfde, extra publiciteit. Ik snap om die reden niet dat men dit niet in F1 doet. Jaguar heeft dit volgens mij wel een aantal jaar gedaan tijdens de GP van Monaco.
B.A.R. heeft het geprobeerd in 1999 met de Lucky Strike en 555 bolide. Echter, dat ballonnetje werd nog voor de start van het seizoen afgeschoten door de FIA.
Volgens mij zou het zeker voor de kleinere teams in de Formule 1 ideaal zijn om iedere GP met een andere livery te mogen rijden.

Over die Toyota fan livery: Ik hoop echt dat het de /b/ 4chan wagen wordt. :D
Het internet zou vol staan met screencaps. :D
pi_84849480
:') die /b auto, geniaal

Overigens ben ik het wel eens met de paintschemes en dergelijke.
Hoor je dat er twee teamgenoten achter elkaar rijden en lijken die auto's totaal niet op elkaar :{
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')