Thanks, ik moet overigens ook nog ergens dop 13 vandaan zien te halen, want die heb ik niet en nu kan ik dus mn massakabel niet aan het chassis vastpleurenquote:
Helemaal niet. Als de accu aan de linkerkant zit dan verwacht je, ik iig, dat je ook aan die kant ergens je kabel naar binnen kan frotten.quote:
Ja nu dus niksquote:Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Biogarde het volgende:
Wat luister je in de auto vosss?
Jawel, dit is de auto van de zaakquote:Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Werkt de Lancia niet meer?
Normaal doe ik dat ook, maar ik had nog een kater van gister en dacht ik begin gewoon met die anderequote:Op donderdag 10 september 2009 12:31 schreef The_Dean het volgende:
Daarom trek je ook altijd eerst de plus
Open er een topic over..quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef Seam het volgende:
Jammer toch dat er altijd zoveel nutteloze topics worden geopend in KLB
wel heel grappig: een grammatica-fout in het woord 'controleert'quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
Een goede knutselaar controlleerd eerst dingen voordat die aan de gang gaat.
Muziek vooralquote:
Dankjewel, ik zal het nodig hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:39 schreef amvrosios het volgende:
succes ts
Een goede Fok!ker controleert eerst alvorens z'n gal te spuienquote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
Een goede knutselaar controlleerd eerst dingen voordat die aan de gang gaat.
Hij roest niet, het is een Peugeot 207 van net een jaar oudquote:Op donderdag 10 september 2009 12:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Arme vosss, geen muziek in z'n roestbak.
Dude, van een Italiaan een tijdje terug naar een Franse bak. What happend?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij roest niet, het is een Peugeot 207 van net een jaar oud
Imca Marinaquote:
Die heb ik wel, maar die past er niet in.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. heeft TS ook een bassbox.
Pauperig hoor
Auto vd zaak; die Lancia Delta 2.0 16v HF Turbo Intercooler heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dude, van een Italiaan een tijdje terug naar een Franse bak. What happend?
Een 207quote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef Markster het volgende:
wat voor peugot rij je
307 is beterquote:
SinadO heeft nog wel een paar goeie kabels liggen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef vosss het volgende:
Bonusklacht, mn + kabel is ook nog eens te kort voor deze stomme auto en nu moet ik een nieuwe gaan kopen en dus ook die kabel weer opnieuw trekken!
Das een feitquote:
Zeker nog nooit in de nieuwe 307 (308) gezeten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef Markster het volgende:
[..]
lol, zeker nog nooit in de nieuwe laguna gereden?
307 bter dan de laguna
Laguna van 2001 tot 2008 is bagger.puntquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef Markster het volgende:
[..]
lol, zeker nog nooit in de nieuwe laguna gereden?
307 bter dan de laguna
307 wel, 308 niet. 307 is zeker een leuke auto, maar kom op :quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in de nieuwe 307 (308) gezeten?
blote mannen wagen?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Markster het volgende:
[..]
307 wel, 308 niet. 307 is zeker een leuke auto, maar kom op :
[ afbeelding ]
hij is iig stuk mooier / luxer dan een 307.
Dat je uberhaubt een versterker wilt in zo'n kutpeugeotquote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar die past er niet in.
Tis een Rockford-Fosgate (2x 12") for the record en dus geen pauperspul.
De rest is ook geen pauperspul
Maargoed, het zit erin. Ik had alleen geen zin meer om de kabel van de radio naar de versterker aan de andere kant te leggen, dat doe ik wel een andere keer in een verloren kwartiertje ofzo
WTF, die voorkant is uberdikquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Catch22- het volgende:
dat is het oude model
[ afbeelding ]
Om die reden alleen al koopt men geen franse bakkenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als de accu aan de linkerkant zit dan verwacht je, ik iig, dat je ook aan die kant ergens je kabel naar binnen kan frotten.
Dat kan wel ja, maar dan moet ik de ruitenwissers eraf halen en mn pollenfilter eruit slopen etc etc en daar heb ik geen zin in
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:39 schreef vosss het volgende:
Nou, het probleem gaat opgelost worden.
Ik heb al een dop13 gevonden, dus die massakabel komt goed, nu moet ik alleen nog even een nieuwe + kabel halen en dan kan ik weer aan de slag.
Gelukkig is het wel de moeite waard zegmaar
Daar zit geen dak opquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:29 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Koop dan gvd ook een goede auto![]()
![]()
![]()
als je tenminste eens wat geld gaat verdienen in plaats van 24/7 FOK!en, pauper.
Peugeot: 18kquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat je uberhaubt een versterker wilt in zo'n kutpeugeot.
De versterker is zeker meer waard dan de auto zelf? Als er iets pauper is.. dan is dat het wel
Peugeot is nog wel oke. Renault daarentegenquote:Op zondag 13 september 2009 12:01 schreef Timmehhh het volgende:
Franse auto's
Fransen konden vroeger ook al geen fatsoenlijke tank produceren. Die lelijke en onbetrouwbare auto's van ze zijn ook niet te pruimen.
Renault
Peugeot
Citroen
Duitse auto's![]()
Amerikanen![]()
Japanners
Eens,quote:
Peugeot voor 18K kopen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Peugeot: 18k
Versterker: 800 euro
Dus nee, niet meer waard
Godverdomme lees dan gewoon even! Die auto is niet van mij. Dit is een auto van de zaak en nee ik heb er zelf niet voor gekozen, die is mij toegewezen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Peugeot voor 18K kopen.
Net als een Opel, koop je die auto's niet nieuw voor boven de 10.000, omdat het anders echt zonde is van je geld.
Koop dan een Japanner als je een degelijke bak wilt. Chinezen werken zich tenminste de pleuris terwijl die fransgasten maar wat aanklooien.
I agree, Duitsers en Japanners zijn over het algemeen beter.quote:Op zondag 13 september 2009 14:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep, Amerikaanse auto's passen echt tussen Duitsers en Jappen. Jij begrijpt het
jip en janneke taal dan maar.quote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef Jaheur het volgende:
Ik snap het probleem niet, je zegt in de TS dat je de kabel aan de rechterkant heb getrokken maar hij kan alleen aan de rechterkant binnenkomen?
Of bedoel je met trekken, touwtje trekken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |