Toen ik in mn flat woonde had ik zo'n spionnetje en kon ik gluren en niet open doen. Nu heb ik een glazen voordeurquote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Mevrouw van het Kankerfonds keek bij mij zuur omdat ik niks gaf
Dan kan je nog steeds niet open doenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Toen ik in mn flat woonde had ik zo'n spionnetje en kon ik gluren en niet open doen. Nu heb ik een glazen voordeur
Wat geef jij aan al die goede doelen die aan je deur komen dan?quote:
10 eurocent gevenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat geef jij aan al die goede doelen die aan je deur komen dan?
Ben jij ff stoer.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Mevrouw van het Kankerfonds keek bij mij zuur omdat ik niks gaf
Heb ik ook.quote:
Mensen die in Formule1 merchandise lopenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef vosss het volgende:
Bij mij stond van de week een kerel van de hartstichting ofzo aan de deur.
Ik had mn beurs niet op zak en zei dat ik even zou kijken of ik geld had.
Ik hoorde hem zeggen toen ik me omdraaide om mn beurs te halen: BrawnGP, hmmmzz (ik had een shirtje aan van BrawnGP) en dacht als je nou wat verkeerds erachteraan zegt dan krijg je heul niks jong vuilak!!!
BrawnGP, hmmmzz...... ze doen het goed dit jaar he
Toen heb ik hem maar 5 euro gegeven
Jij geeft een euro voor elk goed doel aan je deur?quote:
iig meer dan die 50 cent; die mensen doen het ook maar vrijwillig op hun vrije middag.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat geef jij aan al die goede doelen die aan je deur komen dan?
Mjah ik moet eerst kijken wie er voor de deur staat. En die van mij is 90% glas, dus daarna gewoon weer weglopen is ook zoietsquote:Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit open bij collectanten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |