euh,,,ik ben geen gay hoor, i just love cock.quote:
goedquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee,
mike wou niet ingaan op mijn geflirt, dus nu mag ie ook in de grond zakken wat dat aan gaat.
hoe is het liefje?
dat model heet toch zeker geen Kitty, maar daar wil ik wel Hello tegen zeggenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
Hello kitty onderbroek![]()
[ afbeelding ]
o, leuk!! groot huis?quote:
nee, hij heeft aangegeven, net als aan iedereen, dat hij niemand zou bellen of sms-en, dit telefoontje was dan ook een bijzonder voorrecht wat ik toeschrijf aan de mariaverschijning, Maria en ik hebben een sterke band blijkt wel, sterker als Ang3ls principequote:Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meneer is zeker de lader van de telefoon vergeten, want mijn smsjes blijven nog onbeantwoord
nee stel je voor, je zou eens wat meer moeite moeten doen dan enkel met je gat omhoog op een stel banden hoeven liggen..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van high maintenance jongens.![]()
Pallanx is geen hetero, Phallanx is de verjaagde Kugari Kenquote:Op donderdag 10 september 2009 15:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zeg, al die kromdenkende vervloekte heteros die ons topic binnen vallen zouden collectief verkracht moeten worden.
...
och, ik heb geen reden tot klagenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed![]()
met jou minder zo te lezen
kusknuffelkroel
hmmz nee.,.. die wil je niet eens neuken al zou die vrijwillig op een stapel banden gaan liggenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Pallanx is geen hetero, Phallanx is de verjaagde Kugari Ken
er zijn in NL intussen 3 officiele Bayley's varianten, original, mint en caramel.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een testsetje? deelde ze die uit?![]()
is dit weer een neiuwe variant op de gewone baileys?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn in NL intussen 3 officiele Bayley's varianten, original, mint en caramel.
Deoriginele blijft de lekkerste.
Mensen in mijn omgeving weten als ik Bayley's ga drinken men allert moet zijn, dan ben ik zo scherp als een tochtige vaars in april
GEEN ijjsklontjes, dat is echt zonde, teneerste doe je ook geen ijsklontjes in melk bijvoorbeeld,ijsklontjes en zuivelquote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kon er voor inschrijven en toen zijn er 1700 gelukkigen gekozen die erover moeten gaan praten in hun omgeving
fles zit nog dicht dus ik weet niet of het te zuipen is, maar ach er zit alcohol in, dus dat zal wel
ik zocht eigenlijk nog wel iemand die wil komen liggen zodat ik het op gepaste wijze met ijsklontjes in een mannennavel kan presenteren aan gasten
ze zijn druk, snap dat danquote:Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meneer is zeker de lader van de telefoon vergeten, want mijn smsjes blijven nog onbeantwoord
high maintenance heeft niets te maken met moeite voor iemand doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee stel je voor, je zou eens wat meer moeite moeten doen dan enkel met je gat omhoog op een stel banden hoeven liggen..
whateverquote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
high maintenance heeft niets te maken met moeite voor iemand doen.
zo'n testpanel?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kon er voor inschrijven en toen zijn er 1700 gelukkigen gekozen die erover moeten gaan praten in hun omgeving
fles zit nog dicht dus ik weet niet of het te zuipen is, maar ach er zit alcohol in, dus dat zal wel
ik zocht eigenlijk nog wel iemand die wil komen liggen zodat ik het op gepaste wijze met ijsklontjes in een mannennavel kan presenteren aan gasten
een drol? ik ben veel dingen genoemd, maar nog niet dit.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
whatever![]()
ik vind je soms gewoon een enorme drol..
maar ik vind je wel kei lief! en ook best wel te pruimen!
ik koop zo'n mooi huisje aan de overtoom, aan het vondelpark in Amsterdam, daar heb je niets onder een miljoen, en met alle aanpassingen zal het uiteindelijk wel op 2 mln zitten, maar goed, ondertussen dat ze dat renoveren, verbouwen en een boudoir aanleggen ga ik eerst een jaar of wat op werledreis, vrienden mogen dan inhaken/aanhaken om mee te gaan op bepaalde trajecten, dus Mike, als je mee wilt met mequote:Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, leuk!! groot huis?
xat te voor de grap te kijken wat een huis kost in A'dam. onder de 300.000 is er niets. Je mag dan wel heeel veel verdienen omdat bij elkaar te krijgen. (Of twee verdieners)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
je bedoelt sight-seeing?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik koop zo'n mooi huisje aan de overtoom, aan het vondelpark in Amsterdam, daar heb je niets onder een miljoen, en met alle aanpassingen zal het uiteindelijk wel op 2 mln zitten, maar goed, ondertussen dat ze dat renoveren, verbouwen en een boudoir aanleggen ga ik eerst een jaar of wat op werledreis, vrienden mogen dan inhaken/aanhaken om mee te gaan op bepaalde trajecten, dus Mike, als je mee wilt met me
jammer voor je maar ik win vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ook vast wel eens Amarula geproeft ?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dronk dat ook wel veel vroeger, maar na 1 fles ben ik er wel klaar mee. Er zit dan een soort residue op je tong.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik koop zo'n mooi huisje aan de overtoom, aan het vondelpark in Amsterdam, daar heb je niets onder een miljoen, en met alle aanpassingen zal het uiteindelijk wel op 2 mln zitten, maar goed, ondertussen dat ze dat renoveren, verbouwen en een boudoir aanleggen ga ik eerst een jaar of wat op werledreis, vrienden mogen dan inhaken/aanhaken om mee te gaan op bepaalde trajecten, dus Mike, als je mee wilt met me
ja, huizen aan het Vondel is echt duur. Mijn huis zit een straat achter de Vondel. (eigenlijk van moeders, maar die woont in Amstelveen dus heb ik dat huis in Amsterdam toegeeigend.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk wil ik wel mee, Ik heb toch geen baan.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Rotterdam, schat, Rotterdam!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, leuk!! groot huis?
xat te voor de grap te kijken wat een huis kost in A'dam. onder de 300.000 is er niets. Je mag dan wel heeel veel verdienen omdat bij elkaar te krijgen. (Of twee verdieners)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |