ola oerquote:
Nee hoor.. ik, al is het maar 5,5 miljoen danquote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jammer voor je maar ik win vanavond
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een drol? ik ben veel dingen genoemd, maar nog niet dit.![]()
![]()
heb voor morgen geen huiswerkquote:Op donderdag 10 september 2009 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola oer![]()
![]()
je huiswerk al gemaakt voor morgen? wat is het? de tafel van 3?
wat doe je voor werk? Nee, ik bedoel niet je bedrijfje...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
och, ik heb geen reden tot klagen
ik heb enkel een donderstormachtige hoofdpijn, en personeel dat niet voldoet..
en daar kan ik slecht tegen.. perfectionist als ik ben..
Nee, ken ik niet. Smaakt zeker hetzelfde ongeveer...?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je ook vast wel eens Amarula geproeft ?
tja het is "romig" hequote:Op donderdag 10 september 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dronk dat ook wel veel vroeger, maar na 1 fles ben ik er wel klaar mee. Er zit dan een soort residue op je tong.
Misschien kan je vooruit werken. Deed ik ook vaak.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb voor morgen geen huiswerk
Catering Managerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe je voor werk? Nee, ik bedoel niet je bedrijfje...
HAHAHAHAHAHAAHquote:
ow je komt ook in coffeeshops.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo'n testpanel?
heb ik vroeger ook gedaan. met een groepje nieuwe producten testen en daarover praten. Verdiende wel lekker. 50 gulden per avond. KOn het meteen doorsluisen naar de coffeeshop.![]()
Toe maar manager.quote:
oh en jij hebt daar al een huis eigenlijk dus, wie woont daar nu dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, huizen aan het Vondel is echt duur. Mijn huis zit een straat achter de Vondel. (eigenlijk van moeders, maar die woont in Amstelveen dus heb ik dat huis in Amsterdam toegeeigend.)![]()
Tuurlijk wil ik wel mee, Ik heb toch geen baan.
Nee zitte Amarula bessen in, komt uit Zuid Africa maar is tegenwoordig goed verkrijgbaar in NL slijterijquote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Smaakt zeker hetzelfde ongeveer...?
Staat op het moment helemaal geen serie op het programmaquote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Misschien kan je vooruit werken. Deed ik ook vaak.![]()
of staat er weer Zeg ns AAA BSG op het programma.
IK ben nu weer met the Nanny bezig. Het blijft leuk.
Je hebt je huis opengesteld daarvoor? Niet bang dat ze de boel gingen vernielen and shit?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je komt ook in coffeeshops.
Mijn huisje heeft heel lang de naam gehad van de enige coffeeshop in Nuenen.
Ik heb jarenlang een groep jongeren begleid die veel op straat hingen en veel softdrugs gebruikten.
Ik had een soort particuliere inloopjongerencentrum.
Die jongens die kwamen noemde ik de blowkids, intussen zijn die jongens allemaal behoorlijk volwassen mannen gemiddelde leeftijd 23, ik heb ze zo'n jaar of 8 begleid, ze studeren nu veelal en wonen verspreid over het land, dus ze komen nog maar heel zelden
haha soms.. heeeel soms..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Toe maar manager.Kan je mensen orders geven.
![]()
![]()
lekker bazig zijn.
Tis mijn moeders huis, maar die woont er al jaren niet meer. IK heb er in het begin nog gewoond. Ik verhuur het nu aan expats voor 1 of 2 jaar. (niet langer want als ik misschien in Nederland wil gaan wonen, trap ik die Jappen eruit. hahahaha ) Ik moet toch ook een inkomen hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en jij hebt daar al een huis eigenlijk dus, wie woont daar nu dan?
Mike, wist jij al hoe gedienstig ik ben![]()
and your secret is save with me
heb je de serie V al gezien?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Staat op het moment helemaal geen serie op het programma
Maar is daar kans op dan dat je definitief naar NL terug komt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis mijn moeders huis, maar die woont er al jaren niet meer. IK heb er in het begin nog gewoond. Ik verhuur het nu aan expats voor 1 of 2 jaar. (niet langer want als ik misschien in Nederland wil gaan wonen, trap ik die Jappen eruit. hahahaha ) Ik moet toch ook een inkomen hebben.
vroeger wel eens iets van gezienquote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je de serie V al gezien?
chocomel met alcohol?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee zitte Amarula bessen in, komt uit Zuid Africa maar is tegenwoordig goed verkrijgbaar in NL slijterij
lijkt op chocomel met alcohol
Het maakt me niet zoveel uit waar ik woon. Toen ik in Spanje zat, had ik nog overwogen om die baan aan te nemen en daar te gaan wonen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is daar kans op dan dat je definitief naar NL terug komt?
kan je daar nog wennen na het kosmopolitische NYC ?
begleiden ging in samenwerking met maatschappelijk werk, politie en jongerenwerk.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je hebt je huis opengesteld daarvoor? Niet bang dat ze de boel gingen vernielen and shit?
Hoe bedoel je begeleiden? Is dat ook je werk (deels)?
O, dus je huis is nog steeds een coffeeshop? hm, kom ik wel een keertje Jack Herrer halen bij je. O nee, je verkoop niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |