SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotsje&Koekje
Me telefoonwekkerquote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef dgirl het volgende:
koop een modernere wekker?of gebruik gewoon je telefoonwekker..
Stekker eruit trekken zeker ?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb ook niet zo'n goede relatie met de mijne. Overigens kan ik hem wel dmv een combo op 0:00 zetten, dat scheelt iig weer een aantal klikken.
Bekend probleem. Op een gegeven moment went het wel. Ook handig voor als iemand anders je wakker beltquote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Me telefoonwekker, die kan ik nooit vinden als ik net wakker ben
Pics of hoaxquote:Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef mazaru het volgende:
De mijne heeft lekker wel een terugknop
Dat zou weer extra klikken met zich meebrengen daar ik de tijd dan ook opnieuw in moet stellen. Nee, wanneer ik de knoppen 'alarm', 'hours' en 'minutes' gelijktijdig indruk springt hij naar 0:00.quote:
Mja k heb nu wel een chille op m'n telefoonquote:Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef dgirl het volgende:
[..]
Bekend probleem. Op een gegeven moment went het wel. Ook handig voor als iemand anders je wakker beltEn ringtones en muziekjes kun je altijd wel vinden voor je foon, de meest irritante vast ook
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k heb nu wel een chille op m'n telefoon
Moet ik eerst een doolhof doen, en dan nog een kleine rekensom
Hey , die combo werkt bij mij ookquote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou weer extra klikken met zich meebrengen daar ik de tijd dan ook opnieuw in moet stellen. Nee, wanneer ik de knoppen 'alarm', 'hours' en 'minutes' gelijktijdig indruk springt hij naar 0:00.
Zelfs mijn pauper Denver 6 euro Mediamarkt wekker heeft ditquote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou weer extra klikken met zich meebrengen daar ik de tijd dan ook opnieuw in moet stellen. Nee, wanneer ik de knoppen 'alarm', 'hours' en 'minutes' gelijktijdig indruk springt hij naar 0:00.
Ik denk niet dat die bij mij een lang leven beschoren zou zijn. Die vliegt door mijn kamer heen ben ik bang.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k heb nu wel een chille op m'n telefoon
Moet ik eerst een doolhof doen, en dan nog een kleine rekensom
Volgens mij is dat dan ook vrij universele functie.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zelfs mijn pauper Denver 6 euro Mediamarkt wekker heeft dit
Je moet er inderdaad geen irritant wekkergeluid bij gebruiken neequote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die bij mij een lang leven beschoren zou zijn. Die vliegt door mijn kamer heen ben ik bang.
Lijkt mij ook. Nog nooit een wekker gehad waar het niet op zatquote:Op woensdag 9 september 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan ook vrij universele functie.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Nog nooit een wekker gehad waar het niet op zat
Nu al weer kuttopics openen..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN KLB
Een mod die mijn topic niet locked
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |