/carequote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Juup© het volgende:
Zo zou tijd worden met het nieuwe topic
Juup©quote:
In Vista ook hoor...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef ArTiC het volgende:
in windows 7 kan ik gelukkig weer gewoon ctrl+alt+c doen voor ©
ik niet...dan flipte er een hulpprogramma van mijn videokaartquote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef Inu het volgende:
[..]
In Vista ook hoor...
En ik was serieus van het beton
gek!quote:
Hyper ben ik idd ookquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
de hele dag chagrijnig en zo gaar als wat...nu hyper en vrolijck
morgen relaxt dagje...halve dag werk in Helmond, daarna vrijquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Hyper ben ik idd ookEn morgen weer werken... ga alleen vragen of ik het goed is als ik alleen 's ochtends werk, want wil nog ff naar de bieb om mn opdracht af te maken
Morgen veel koffie zettenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen relaxt dagje...halve dag werk in Helmond, daarna vrij
Werkt het een beetje lekker? Ik wil in Oktober misschien overstappen naar Windows 7.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef ArTiC het volgende:
in windows 7 kan ik gelukkig weer gewoon ctrl+alt+c doen voor ©
je moet er iets voor over hebbenquote:
superquote:Op woensdag 9 september 2009 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werkt het een beetje lekker? Ik wil in Oktober misschien overstappen naar Windows 7.
ja...maar als je zelf geen kut kunt doen danquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vind het niet erg, kijken naar hard werkende mannen is geen straf
Je kunt toch zelf andere dingen gaan doen? Wassen, strijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar als je zelf geen kut kunt doen dan![]()
ik ben een paar keer thuis geweest tijdens die renovatie..wat een hel om alleen maar te zitten en te kunnen kijken
Niet als al zijn spullen ingepakt zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf andere dingen gaan doen? Wassen, strijken
euh nee...badkamer werd ook verbouwd dus de wasmachine was weg, overal stof etcquote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf andere dingen gaan doen? Wassen, strijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |