Waarom wordt dit nou weer verwijderd? Ik zeg alleen dat de nieuwprijs van een verouders type wordt opgegeven. Wat is daar oftopic aan? :S poephoofdquote:Op woensdag 9 september 2009 22:58 schreef Smart-Einstein het volgende:
-edit: haha leuk, hou je grapjes voor je dan en post niet offtopic hier![]()
Correctie, de nieuwe is bij sommige APR's al te koop, voor de prijs van 139 euro, deze kost nu nieuw 119.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:09 schreef no1uknow het volgende:
Deze zal waarschijnlijk vanaf morgen of overmorgen 20 of wel 30 euro minder kosten i.v.m. EOL model. De 5e generatie is nu onderweg. Dat hebben ze overigens wel goed getimed, op 9 september.
Als je de TT had gelezen had je gezien dat ik hem van deze week gewonnen heb.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:22 schreef Zspirit het volgende:
Iedereen probeert nu snel zijn ipod te verkopen beetje jammer dat men het hier wel door heeft voor de verkoper jammer maar helaas.
@Verkoper
als je hem alleen verkoopt omdat er een nieuwe uit komt, dan heb je pech dat gaat je niet lukken ben blij met je eigen ipodje
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef skittelman het volgende:
[..]
Als je de TT had gelezen had je gezien dat ik hem van deze week gewonnen heb.
EOL of niet, een mooie Ipod met een mooie richtprijs.
Vind je hem minder waard, dan bied je minder.
111 euro bij de Media Marktquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Correctie, de nieuwe is bij sommige APR's al te koop, voor de prijs van 139 euro, deze kost nu nieuw 119.
u heeft PMquote:Op woensdag 16 september 2009 03:10 schreef Firenzo het volgende:
85 euro incl?
voor 80 hebben we een dealquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:47 schreef Colin0o het volgende:
65 euro geboden
geen probleem, mits tegen die tijd iemand ander geen astronomisch bedrag biedquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:30 schreef Colin0o het volgende:
70 dan, exclusief verzendkosten.
Ik moet wel mijn loon nog afwachten, begin van volgende maand.
ben je bereid de ipod tot dan vast te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop