maar is het niet onproffesioneel om daarom te vragen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef nelisb het volgende:
Invoice erbij doen en daar samples opzetten en een lage waarde. Zo krijgen we de spullen uit China ook altijd zonder dat we extra moeten betalen. Als wij naar China sturen doen we hetzelfde. Lage prijs op de factuur en klaar.
oke thanx, naja ik heb het maar gewoon gevraagdquote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef nelisb het volgende:
Kan erom vragen. Maar als ze vaker samples versturen zullen ze het vast weten.
Dat maakt volgens mij echt helemaal niets uit. Hooguit kun je er gift op laten zetten en er dan geen factuur bij laten stoppen. Dan is het puur een kwestie of de inklaarder het bedrag wat aangegeven staat vertrouwd of niet. Zo niet krijg je eerst een brief thuis of jij even een gespecificeerde factuur plus betalingsbewijs wil overleggen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef nelisb het volgende:
Ok dat wist ik niet. Maar goed het zijn handelsmonsters als ze dat vermelden.
nouja ik betaal niets voor de samples dus in die zijn zijn het ook daadwerkelijk gratis producten ter waarde van ¤0 euro... op de factuur kunnen ze makkelijk ¤0 zetten want ik betaal er niks voor! lijkt mij...quote:Op donderdag 10 september 2009 12:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dat maakt volgens mij echt helemaal niets uit. Hooguit kun je er gift op laten zetten en er dan geen factuur bij laten stoppen. Dan is het puur een kwestie of de inklaarder het bedrag wat aangegeven staat vertrouwd of niet. Zo niet krijg je eerst een brief thuis of jij even een gespecificeerde factuur plus betalingsbewijs wil overleggen.
Overigens hoef je tot een waarde van 22 euro sowieso niets te betalen. Daar boven dien je btw + 12,50 inklaringskosten te betalen en boven de 150,- ook nog eens een percentage aan douanerechten.
Voor details zie www.douane.nl
ow en als het onder de 150 euro alleen bij die 12,50 blijft kan ik de gok ook wel nemenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nouja ik betaal niets voor de samples dus in die zijn zijn het ook daadwerkelijk gratis producten ter waarde van ¤0 euro... op de factuur kunnen ze makkelijk ¤0 zetten want ik betaal er niks voor! lijkt mij...
12,50 + btw wordt het dan. Geen idee wat het btw tarief voor cosmetica is, maar in het ergste geval 19%. Maar als het maar een paar samples zijn in een klein pakket ( < 1kg) zou ik me niet zo'n zorgen maken. Behoorlijke kans dat het dan gewoon zonder kosten door komt.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ow en als het onder de 150 euro alleen bij die 12,50 blijft kan ik de gok ook wel nemen
maarja heb het al gevraagddus ik merk 't wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |