abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247782
Kom op jongens!!!
reacties graag!!!

Ik moet zeggen: mwah.....
Maar ja, misschien wordt het nog wel wat beter.

* Ossie vind dat men nou onderhand wel zijn commentaar op de uitzending mag geven.

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 13 Februari 2000).]

pi_247783
Het is wel heel erg wennen die aflevering van De Bus. Tot nu toe vond ik het nogal gemaakt.
Het doet teveel denken aan BB. Net of die mensen alles zitten na te doen (zonder dat ze het zelf zo bedoelen natuurlijk).
En de bus is veeeeel te klein (gewoon gebouwd om ruzies uit te lokken). Ik word al claustrofobisch als ik er naar kijk!
De stream op internet is moeilijk te verstaan door de omroepster in het Thialf.
pi_247784
Moet toch wel zeggen dat de presentatie al een hele vooruitgan is ten opzichte van Daphne D. van BB. Dat was opluchting nr 1

verder was het wel grappig. Iets of wat opgefokt, en een teleurstallend aantal kijkers. Buiten de family stond er geen mens volgens mij.

Oh ja, die gast met zijn lange zwarte jas en het script in zijn hand deed op de achtergrond wel erg (te erg zelfs) zijn best om iedereen te laten klappen.

Tot slot vond ik de 'persconferentie' wel heel erg. (fake)

Cheers!

*** I have this condition ***
pi_247785
Ik vind het ook heel erg klein ja. Toen ze er nog met z'n tweeën instonden leek het best ruim, maar met z'n elven dus echt niet.
Ik kreeg er ook claustrofobische kriebels van.
  zondag 13 februari 2000 @ 23:11:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_247786
Inderdaad de presentatie van Sylvana gaat vooruit en overstijgt al in ruime mate het niveau van meisje Deckers.

Verder kun je nog niet veel zeggen over het programma, zoals op mijn site stond was dit van te voren opgenomen

Eerste werk wat ze deze week moeten doen schijnt het schoonmaken van een slachthuis te zijn.
http://go.to/debus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_247787
Tja, op het eerste gezicht nog nietszeggender mensen dan bij BB, maar dat zal nog moeten blijken. Iwan is een beetje de Maurice-smoel-a-like en daardoor bij mij al gelijk niet favoriet en Jop mag wel ondertiteld worden
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_247788
nou die sultana mogen ze van mij morgen weg laten !!!!
En wat betreft de rest kunnen ze het nog langdradiger maken???
pi_247789
Wat nou Sylvana doet het goed? Ik vind het tegenvallen hoor. 'Je staat helemaal te trillen' bv. is een letterlijke citatie van (of course) BB.

Trouwens, dat gezicht van Tessa doet me heel veel denken aan Anouk. Die mond en gezichtsuitdrukking een beetje.
En ook al de jongste.....

pi_247790
Er is wel meer getypecast volgens mij. Aziz benadert qua domheid Ruud bijvoorbeeld... begint ook al op de persconferentie over knuffelen en intimiteit.

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_247791
Ik vind die jussie of hussie (die met die bruine lange haren) wel een Ruud-type. Volgens mij wil hij dat zelf ook wel stiekum een beetje zijn.
'Zo zeg, wat mooi. En wat ruim ook'.
Zo van kijk mij eens de kleinste dingetjes waarderen.

Volgens mij trek ik nu onterechte conclusies maar dat komt ook wel een beetje door dit tijdstip

zondag 13 februari 2000 @ 23:37:00 #11
92 Frodos
Niks, noppes, nada
pi_247792
Toch jammer dat wij alweer dezelfde fouten maken. Waarom oordeelt iedereen hier toch al direct, zonder de mensen eerst een beetje te leren kennen.

Zo valt Iwan bijvoorbeeld best wel mee. En volgens mij reageerde Azis alleen maar op een foute analyse van een zogenaamde journalist.

Ik hoop toch dat dit een gezellig forum wordt en blijft. A la BB-forum. Toen was dit ook het enige gezellige forum.

Grt,
Frodos

pi_247793
Ok dan, om het positief te houden... (leuk plaatje trouwens Frodos): Bart lijkt me een kanshebber, die kan heel ver komen. Al blijken die koks naar het einde toe allemaal tegen te vallen
pi_247794
Misschien is het wel leuk om wat eerste indrukken op te schrijven mij viel op wat een enorme domme uitstraling die jop heeft ach ja hij zal wel lief zijn
  maandag 14 februari 2000 @ 01:12:00 #14
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_247795
mijn eerste indruk:

een heel mager aftreksel van BB, met HEEL VEEL nep, zoals die tenenkrommende "persconferentie", de typecasting (zien ik daar Ruud 2??, zien ik daar Karin 2??), en nu al gemanupuleer (he wat toevallig, alweer maar 1 procent verschil)

* speedcore denkt: dit wordt nix, weg met BB op wielen.

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  maandag 14 februari 2000 @ 10:36:00 #15
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_247796
Helemaal mee eens: die persconferentie was zo nep als nep maar nep kan zijn!
Tjongejongejonge...
Ik kijk het nog een paar dagen aan en als het dan nog niets is, heb ik weer heel wat drie kwartiertjes de komende drie maanden vrij!
Ik weet geen signature...<P>
pi_247797
Ik heb gisteren een beetje gezapt om wat indrukken te krijgen over De Bus, maar ach - ...moet eerst nog op gang komen,lijkt me . Toch vind ik dat sommigen alleen de bus ingegaan zijn om later in de playboy te staan, een kookboek te schrijven en om door Paul de Leeuw uitgenodigt te worden. Sorry- maar dit gevoel kwam bij mij heel sterk na boven. Vooralsnog vind ik de busbewoners spontaan en sympathiek - zo op het eerste gezicht !
Alleen, ze zijn allemaal wel erg jong..dus hoe zal het brede publiek reageren ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')