Ik moet zeggen: mwah.....
Maar ja, misschien wordt het nog wel wat beter.
* Ossie vind dat men nou onderhand wel zijn commentaar op de uitzending mag geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 13 Februari 2000).]
verder was het wel grappig. Iets of wat opgefokt, en een teleurstallend aantal kijkers. Buiten de family stond er geen mens volgens mij.
Oh ja, die gast met zijn lange zwarte jas en het script in zijn hand deed op de achtergrond wel erg (te erg zelfs) zijn best om iedereen te laten klappen.
Tot slot vond ik de 'persconferentie' wel heel erg. (fake)
Cheers!
Verder kun je nog niet veel zeggen over het programma, zoals op mijn site stond was dit van te voren opgenomen
Eerste werk wat ze deze week moeten doen schijnt het schoonmaken van een slachthuis te zijn.
http://go.to/debus
Trouwens, dat gezicht van Tessa doet me heel veel denken aan Anouk. Die mond en gezichtsuitdrukking een beetje.
En ook al de jongste.....
Volgens mij trek ik nu onterechte conclusies maar dat komt ook wel een beetje door dit tijdstip
Zo valt Iwan bijvoorbeeld best wel mee. En volgens mij reageerde Azis alleen maar op een foute analyse van een zogenaamde journalist.
Ik hoop toch dat dit een gezellig forum wordt en blijft. A la BB-forum. Toen was dit ook het enige gezellige forum.
Grt,
Frodos
een heel mager aftreksel van BB, met HEEL VEEL nep, zoals die tenenkrommende "persconferentie", de typecasting (zien ik daar Ruud 2??, zien ik daar Karin 2??), en nu al gemanupuleer (he wat toevallig, alweer maar 1 procent verschil)
* speedcore denkt: dit wordt nix, weg met BB op wielen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |