Die bellen anoniem natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef MASD het volgende:
Zet alle nummers weer op FOK!.
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Die bellen anoniem natuurlijk.
Niet dochter 14 keer gebeld?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef Bill_E het volgende:
Nu ben ik al zoon 14 keer gebeld
Alleen vrouwen mogen bellenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:43 schreef AppleJuiceKid het volgende:
wat wil je horen als iemand je belt... dan kunnen ze daar rekening mee houden...
en hoe sta je tegenover mannen met een hele hoge stem?quote:
Liever niet.. dan gewoon mannen met een normale stem.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef AppleJuiceKid het volgende:
[..]
en hoe sta je tegenover mannen met een hele hoge stem?
dan bel je hem toch evenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef MobileSuit het volgende:
Ik dacht dat je hijgen geil vond...
bedankt hequote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef MobileSuit het volgende:
Ik dacht dat je hijgen geil vond...
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef badboynova het volgende:
bill_e geef je nummer nog eens, heb hem per ongeluk gewist
nee?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mijn aankomende reactie lijkt mij ook duidelijk
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]![]()
We hebben er in ieder geval allemaal onze les van geleerd
helemaal niks, want bill_e neemt nog steeds op dus er zijn geen gemiste gesprekenquote:
1 maar die ging maar 2 keer over.. ik was net te laatquote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
helemaal niks, want bill_e neemt nog steeds op dus er zijn geen gemiste gespreken
Geen idee maar ik had zijn 06 niet op het forum gezetquote:
0quote:
Waarvoor dankquote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had zijn 06 niet op het forum gezet
TS postte ''Zelfs je 06 nummer staat online'' over PiRANiA, onwetende dat TS' eigen nummer ook online stondquote:Op woensdag 9 september 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom moest toen je tel. nummer gepost worden?!?
Geen ideequote:Op woensdag 9 september 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom moest toen je tel. nummer gepost worden?!?
Hey maar ik liep er niet mee te koopquote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TS postte ''Zelfs je 06 nummer staat online'' over PiRANiA, onwetende dat TS' eigen nummer ook online stond
En toen postte iemand (kuch) TS' 06 nummer.
hoop jequote:Op woensdag 9 september 2009 23:43 schreef Bill_E het volgende:
Owja ik heb mijn werk gsm uit gezet. Mensen die me echt willen spreken hebben mijn prive nummers ( en die staan niet op inet)
Wat veel mensen zich niet realiseren is dat anoniem bellen geen nut heeft als een gsm uit staat. Ik krijg van vodafone netjes een nummer dat gebeld heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Was het ook nog je werk telefoon? Nou leuk dan.
Hoop dat de malloot die zoiets flikt brand in hel dan. Wat een kutactie.
Zowel mijn vaste lijn als gsm staan niet in het telefoonboek.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef woads het volgende:
[..]
xD tenzij dat iemand achter je achternaam komt...
Klopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Wat veel mensen zich niet realiseren is dat anoniem bellen geen nut heeft als een gsm uit staat. Ik krijg van vodafone netjes een nummer dat gebeld heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |